Joachim_F Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nytt Tsjernobyl-spill til flere plattformer. Les hele saken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Herlig! Blir godt med et nytt STALKER igjen Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Håper de plukket opp litt erfaring fra det eksepsjonelt gode moddemiljøet. I min mening er STALKER omtrent uspillbart uten complete-pakkene, eller t.o.m. Oblivion Lost o.l. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Herlig! Jeg kjøpte CoP, men fikk det aldri til å starte på maskinen min. Clear Sky har jeg ikke prøvd, men Shadow of Chernobyl er ett av mine absolutt favorittspill. Om det kommer til konsoll hopper jeg over dit! Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) De gode oppfølgerne annonseres jo som perler på snor om dagen. STALKER på konsoll er jo også helt utrolig. For PC-spillerne som garantert vil være negativt innstilt til multiplatform, så er det mulig å også se dette på den positive siden. Konsoll betyr at GSC tvinges til å kvalitetssjekke sine spill, og at en rimelig optimalisering må på plass (noe som ikke alltid har vært tilfelle i de tidligere spillene). Dette kommer også PC-spillerne til gode! Endret 13. august 2010 av Hawko Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 De virker riktignok å være på rett vei allerede mtp. kvalitetssjekking og optimalisering. Call of Pripyat er rett og slett veldig bra og gjennomført! Blir sykt bra med et nytt Stalker med en ny grafikkmotor(?)! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 For PC-spillerne som garantert vil være negativt innstilt til multiplatform, så er det mulig å også se dette på den positive siden. Konsoll betyr at GSC tvinges til å kvalitetssjekke sine spill, og at en rimelig optimalisering må på plass (noe som ikke alltid har vært tilfelle i de tidligere spillene). Dette kommer også PC-spillerne til gode! Dette var allerede på plass i CoP, fordi THQ omsider så ut til å forstå at det bare var produksjonsverdiene det skortet på i SHoC og Clear Sky. Eventuelt forstod de det før, de bare var ikke villige til å investere skikkelig i GSC før de var sikre på at STALKER-spillene kom til å selge. Jeg mistenker at press på utgiversiden førte dem ned den mørke multiplattformstien - konkurrenten 4A (som også er en typisk øst-europeisk utvikler - mao. kan de utvikle fullgode spill med en tredjedel av budsjettet til vestlige studioer) ga tross alt ut Metro 2033 på både PC og Xbox, og har Metro 2034 underveis. 2012 er dog fryktelig lenge til. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kjempe bra at det kommer til konsoller, jeg har det første spillet til Pc og det er jo så fult av bugs å dritt at jeg aldri spilte det....mulig det har blitt patchet godt siden den gang. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) For PC-spillerne som garantert vil være negativt innstilt til multiplatform, så er det mulig å også se dette på den positive siden. Konsoll betyr at GSC tvinges til å kvalitetssjekke sine spill, og at en rimelig optimalisering må på plass (noe som ikke alltid har vært tilfelle i de tidligere spillene). Dette kommer også PC-spillerne til gode! Nja. Det er ikke sjeldent at når utviklere lager et multiplatformspill så ender de opp med å prioritere konsollversjonen,og deretter gir de ut PC-versjonen opp som et uoptimalisert sideprosjekt. Saints Row 2, Brothers in Arms: Hell's Highway, Modern Warfare 2, Oblivion, Splinter Cell Conviction, Kane & Lynch 2. Bare for å nevne noen... Endret 14. august 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Ash, skulle hatt noen detaljer da og gotte seg med som, grafikkmotor, realisme, historie,fysikk, hehe hva som hels for og ha litt "krydder" på maten. Men ja, er vel litt tidlig ennå for det. Endret 14. august 2010 av Edge Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nja. Det er ikke sjeldent at når utviklere lager et multiplatformspill så ender de opp med å prioritere konsollversjonen,og deretter gir de ut PC-versjonen opp som et uoptimalisert sideprosjekt. Saints Row 2, Brothers in Arms: Hell's Highway, Modern Warfare 2, Oblivion, Splinter Cell Conviction, Kane & Lynch 2. Bare for å nevne noen... skulle akkurat til å skrive det samme Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) det er et rykte som har gått lenge at stalker2 skal bruke cryengine3. http://www.pcgameshardware.com/aid,681562/Stalker-Add-on-Call-of-Pripyat-is-coming-Stalker-2-with-Cryengine-3/News/ Endret 14. august 2010 av kilmas Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 For PC-spillerne som garantert vil være negativt innstilt til multiplatform, så er det mulig å også se dette på den positive siden. Konsoll betyr at GSC tvinges til å kvalitetssjekke sine spill, og at en rimelig optimalisering må på plass (noe som ikke alltid har vært tilfelle i de tidligere spillene). Dette kommer også PC-spillerne til gode! Nja. Det er ikke sjeldent at når utviklere lager et multiplatformspill så ender de opp med å prioritere konsollversjonen,og deretter gir de ut PC-versjonen opp som et uoptimalisert sideprosjekt. Saints Row 2, Brothers in Arms: Hell's Highway, Modern Warfare 2, Oblivion, Splinter Cell Conviction, Kane & Lynch 2. Bare for å nevne noen... Enig med de andre, men Oblivion var da alldeles ikke prioritert på konsoll og pc-versjonen alldeles ikke noe uoptimalisert sideprosjekt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Enig med de andre, men Oblivion var da alldeles ikke prioritert på konsoll og pc-versjonen alldeles ikke noe uoptimalisert sideprosjekt. Til en viss grad. HUD-en var helt klart laget med konsoll i tankene. Det var ikke urimelig sultent på hardware though, spesielt med tanke på hvor utrolig pent det spillet var for sin tid. Still. Oblivions HUD var dårlig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Enig med de andre, men Oblivion var da alldeles ikke prioritert på konsoll og pc-versjonen alldeles ikke noe uoptimalisert sideprosjekt. Det var ikke dårlig optimalisert, men det led så til de grader av konsollsyken. Ikke bare rent interface-messig, men også designmessig, siden alt - mekanikk, stats, skills, historie, geografi - var simplifisert og dummet ned fra tidligere spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Stalker-spillene har bare blitt dårligere for hvert spill som har kommet imo. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Stalker-spillene har bare blitt dårligere for hvert spill som har kommet imo. Jeg vil snarere si "Stalker spillene har blitt mindre og mindre bra" - for alle er bra i mine øyne, men jeg er tvert uenig i kritikerne som roste CoP over de to forrige - fattigere historie og en antiklimaktisk slutt gjorde det til den definitivt svakeste delen i serien. Here' s hoping at toeren gir utviklerne ny inspirasjon til et mesterverk i SoC - gata, med nye alternative avslutninger..... Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Yeah! Første STALKER (etter omfattende patching fra entusiastene) er fortsatt et helt utrolig spill. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Spesielt med Complete 2009 eller LURK ^^ Lenke til kommentar
KAfly Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Enig med de andre, men Oblivion var da alldeles ikke prioritert på konsoll og pc-versjonen alldeles ikke noe uoptimalisert sideprosjekt. Det var ikke dårlig optimalisert, men det led så til de grader av konsollsyken. Ikke bare rent interface-messig, men også designmessig, siden alt - mekanikk, stats, skills, historie, geografi - var simplifisert og dummet ned fra tidligere spill. Dette jeg er mest redd for. Gudene vet hvor mye av sjarmen forsvinner når Stalker skal "streamlines" for konsoller. Syns stalker spillene har alt for mange quirks som er uforenelig med det som er normen på konsoll shooters. Bryr meg egentlig lite om hvor optimalisert grafikken er eller om det har noen bugs, jeg mener mange overfokuserer på akkurat det, alpha-omega for meg er om de klarer å beholde atmosfæren fra tidligere spill. Og en veldig viktig del av det igjen er at de beholder det slow-pace tempoet de har hatt tidligere. noen av de beste øyebklikkene i spillene er de hvor du blir skremt shitless av skyggene i en eller annen hule etter å ha sneket deg rundt i ti minutter uten å møte på noen. Jeg vil snarere si "Stalker spillene har blitt mindre og mindre bra" - for alle er bra i mine øyne, men jeg er tvert uenig i kritikerne som roste CoP over de to forrige - fattigere historie og en antiklimaktisk slutt gjorde det til den definitivt svakeste delen i serien. Here' s hoping at toeren gir utviklerne ny inspirasjon til et mesterverk i SoC - gata, med nye alternative avslutninger..... Jeg likte veldig godt historien. jeg syns det blir slitsomt når du alltid redder verden og/eller avslører en stor konspirasjon ved slutten av ethvert spill. likte mye bedre dette formatet, føltes som en avgrenset del av en historie, hvor du fikk vite litt mer om verdenen og bygget opp noen myter osv. Som en episode, av flere, i stalker universet, i stedet for enda en enkeltsående standard action/adventure dataspill-historie. Våpen oppgraderings systemet også gjorde de noe veldig riktig med. Jeg mener CoP var glitrende, beste spillet jeg har spilt på årevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå