Doderlein Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg husker jeg alltid satt og spilte Conflict Global Storm/Terror på PS2 når jeg var mindre, så jeg lurer på om noen vet om et lignende spill til PS3? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 SOCOM: Confrontation kanskje? Dette spillet er KUN online da, men... Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Ville helst hatt offline, men takk for forslaget. Endret 18. august 2010 av Doderlein Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hva med Army of Two 1 og 2? De er ikke helt som Conflict Global Storm, men... Evt. Battlefield: Bad Company 1 og 2. Disse er FPS. SOCOM 4 kommer senere i år, og er vel ganske likt spillet du nevner. Dette har også single player Lenke til kommentar
dundasen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 army of Two 1 og 2 er fine spill! Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Er BF 1 og 2 Squad Based? Sånn at man kan kommandere folk og sånt? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nei, ikke i singleplayer. Multiplayer er vel bygd opp etter squad-gameplay, men da må du spille med folk du kjenner. (Lite vits å kommandere fremmende mennesker ) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hva med Rainbow Six: Vegas 1 og 2? Bra spill begge to! Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Og begge er Squad based? Sene svar, jeg vet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Og begge er Squad based? Sene svar, jeg vet. Ja. I R6: Vegas 1 og 2 har du med deg noen andre som du kan gi beskjed om å gå dit og dit, eller stoppe osv. Spillene er veldig realistiske! Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Aha, da regner jeg med at jeg kjøper de i Dublin! Forresten, jeg har kjøpt GRAW 2, venter på at det skal komme. Tusen takk for tips, veldig hyggelig at du er villig til å bruke tid på det Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Aha, da regner jeg med at jeg kjøper de i Dublin! Forresten, jeg har kjøpt GRAW 2, venter på at det skal komme. Tusen takk for tips, veldig hyggelig at du er villig til å bruke tid på det Ikke noe problem! Alltid moro å hjelpe folk med valg av spill. GRAW-spillene er bra, så du har noe godt i vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå