Hermn Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei, la merke til at det ikke var noen andre tråder om dette spillet her, og lurte på om det var flere som så fram til det? Her er en bra gameplay video: Spillets hjemmeside: http://www.riftgame.com/en/ Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Ja, jeg ser frem til det Og er faktisk på utskikk etter et Guild! Endret 3. november 2010 av NerdRage Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Meh, holder meg til Guild Wars 2. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Står mellom Rift, TERA og GW2 her... får se hvor godt hver utvikler holder det de sier Lenke til kommentar
eindude Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 skal i betaen på dette. har ikke noen serlige forventninger til det egentlig. er litt dritt lei fantasy nå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Spillet skal garantert testes! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har skaffet meg en VIP Beta Code så blir invitert til alle Beta events, blir gøy å teste Lenke til kommentar
yayz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Logget nettop inn på accounten min, som jeg lagde i April, og så at jeg også hadde Beta invite Men så ble jeg plutselig veldig redd, for under "Date:" står det 10-06-2010. Det betyr bare at det var i dag jeg fikk den? Jeg kunne ikke ha sitti og spilt Rift i dette øyeblikk hadde jeg sett den tidligere? :o Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Logget nettop inn på accounten min, som jeg lagde i April, og så at jeg også hadde Beta invite Men så ble jeg plutselig veldig redd, for under "Date:" står det 10-06-2010. Det betyr bare at det var i dag jeg fikk den? Jeg kunne ikke ha sitti og spilt Rift i dette øyeblikk hadde jeg sett den tidligere? :o Er jo en måned siden du fikk beta invite, i følge datoen. Men, blir jo sikkert holdt flere beta events. Så har vel egentlig ikke noe å si, når du fikk keyen. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Logget nettop inn på accounten min, som jeg lagde i April, og så at jeg også hadde Beta invite Men så ble jeg plutselig veldig redd, for under "Date:" står det 10-06-2010. Det betyr bare at det var i dag jeg fikk den? Jeg kunne ikke ha sitti og spilt Rift i dette øyeblikk hadde jeg sett den tidligere? :o Er jo en måned siden du fikk beta invite, i følge datoen. Men, blir jo sikkert holdt flere beta events. Så har vel egentlig ikke noe å si, når du fikk keyen. Oi, sannelig er visst ikke november den tiende måneden av året! Jaja, lærer noe nytt hver dag... Ja, får håpe det kommer flere hvis det var det datoen betydde :rolleyes: Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Random spørsmål siden jeg ikke fant noe om det på hjemmesiden - hvilket combat system har de gått for her? tab-target, aim, eller noe midt imellom? Lenke til kommentar
Banandan Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Logget nettop inn på accounten min, som jeg lagde i April, og så at jeg også hadde Beta invite Men så ble jeg plutselig veldig redd, for under "Date:" står det 10-06-2010. Det betyr bare at det var i dag jeg fikk den? Jeg kunne ikke ha sitti og spilt Rift i dette øyeblikk hadde jeg sett den tidligere? :o Det du har fått er sikkert en community beta key... Denne garanterer ikke at du kommer inn i beta'en, men gir deg en større sjangs for å bli plukket ut. Du trenger en VIP beta key for å være sikker på å få spille beta. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Random spørsmål siden jeg ikke fant noe om det på hjemmesiden - hvilket combat system har de gått for her? tab-target, aim, eller noe midt imellom? Noe midt i mellom eller tab target. Har ikke spilt det så er usikker. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvis det er noen som ikke har fått det med seg enda, så åpnet Trion slusene for closed beta signup for to dager siden. Og Gamespot har også koder (de som gjør at du har større sjanse for å bli plukket ut, tror jeg): http://www.gamespot.com/event/codes/rift/?tag=gumballs%3Bimg%3B3 Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 3. Desember er det Beta Event 1-20! Noen som joiner? Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gleder meg til å teste nå på fredag! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Laster ned nå...skal vi se da om dettte har mulighet til å bli noe bra eller om det bare føyer seg i rekken av midelmådige/dårlige mmorpg spill. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Kom inn i betan jeg også nå! gleder meg til fredagen, håper dette blir bra! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kommer til å kalle meg Nerdrage om det er ledig, add meg når dere kommer dere ingame da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå