Joachim_F Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nå kan alle diktatorspirer glede seg til neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Elsker Tropico serien. Litt skeptisk til de screen shotsa her, men håper på det beste Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg tror nok ikke jeg ville trengt noe nytt Tropcio på mange år. Det forrige i serien holdt seg i seks år uten at jeg tenkte at jeg trengte noe nytt, så da Tropico 3 kom ble jeg litt overrasket. Enda mer overrasket blir jeg nå, bare to år etter Tropico 3. Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tropico 3 ble en utrolig bra overaskelse da. Var veldig skeptisk til at de skulle ha det i full 3D, men synes resultatet ble kjempe bra Spillt det i maannge timer. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Etter screenshottsa å dømme så er dette kapitalistheaven. Prøvde meg på å lage en yndig turistøy, men da var det vel rundt 20 kapitalister på øya som var happy og resten av verden mugg. Syns forøvrig spillet ble litt kjedelig i missionsa og gikk over til sandbox. Som igjen ble ganske kjedelig i lengden selvfølgelig. Men en firrer skal luktes på for treern var verdt penga! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg hater Tropico 3, fordi jeg elsker det så høyt. Det liker bare ikke meg tilbake. I det hele tatt. Fikser over hodet ikke slike sim-spill, og samme hvor hardt jeg prøver går det på dunken gang etter gang, gjerne litt fortere for hvert forsøk. Sim-spill er som RTS. Jeg elsker sjangeren, men jeg hater spillene. Og derfor må jeg jo selvfølgelig håpe det kommer en demo til Tropico 4 også. Lenke til kommentar
Lazore Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 er det bare meg, eller er det ikke noe vann i bassenget? Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nei, det er ikke vann i bassenget. Det er nok en følge av en "tørke katastrofe". Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har aldri prøvd spillet, men det ser bra ut! Men, jeg skal aldri kjøpe spill fra Kalypso igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå