Joachim_F Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kalypsos nyeste strategispill er tydelig inspirert av Dungeon Keeper. Les hele saken Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Husker jeg satt og ni-spilte dungeon Keeper 2, håper det blir bra Lenke til kommentar
SAved Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kuuult! Spillet koster bare 49kroner hos gamezone.no? Men vent, det er da ikke dungeon siege jeg skal ha :S Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Dungeon Keeper 1 var magisk, toeren bra, og jeg har ofte tenkt på hvor en eventuell treer blir av.. Supert! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Dette kan bli bra! Med sterkt trykk på *kan*. Lenke til kommentar
Warec_InnleggNO Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Dungeon Keeper 1 var magisk, toeren bra, og jeg har ofte tenkt på hvor en eventuell treer blir av.. Supert! Dk3 ble avbrutt for at bullfrog skulle lage en annen spill serie eller noe sånt. men på DK2 så er det en trailer på DK3. men thats all there is quote : A third episode of the Dungeon Keeper saga was underway, but opportunities to develop new intellectual properties on new platforms such as PlayStation 2 have meant that DK3 has been put on hold. There are currently no plans for another Dungeon Keeper game, however it remains an important franchise and there may be opportunities for us to pursue that direction in the future Endret 13. august 2010 av Warec Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 En etterlengtet "oppfølger"! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Blir vel noen heftige søksmål fra EA nå Dungeon Keeper lissensen skulle jeg helst sett i hendene på Liohead studios. Har mer tro på de enn noe fra EA. Men håper Kalypso og utviklerstudioet deres klarer å skape en verdig stedfortreder for DK serien som har stått stille så altfor lenge nå. Er litt redd for at de bare slipper et middelmådig spill og det er det. Håper også at de gjør spillet modvennelig. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er alt for få slike spill. Elsket å spille Evil Genius. Er også inspirert av Dungeon Keeper. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 i de fleste strategi/rollespill skal du være helten, og her skal du fange dem? blir nok spennende Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Evil Genius er ganske bra dersom noen her er på jakt etter noe lignende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Vi har lenge ventet på at Electronic Arts skulle få summet seg til å lage et nytt spill i den klassiske Dungeon Keeper-serien, men til nå har vi ventet forgjeves Da må vi trøste oss med at den som venter forgjeves venter ikke på noe godt! Er selv blant de som virkelig vil ha mer Dungeon Keeper, og dette spillet kan fort stå på min meny! Endret 16. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Dungeons Trailer Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Utifra hva jeg har sett ser det VELDIG likt ut som DK2. Ny trailer er ute nå, samt flere bilder dere måtte finne her: http://www.strategyinformer.com/pc/dungeons/movie/37954.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå