mobilen.no Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kjøper du iPhone 4 etter 30. september er det din egen skyld. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det var godt å høre! Hyggelig å se at mobilen.no tar spørsmål fra leserne seriøst, og svarer Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sinnsykt trist å måtte ha en stygg gummilist rundt telefonen. Ødelegger litt av poenget med å kjøpe en så forholdsvis fin telefon. Tips? Vent til de har utbedret feilene før man til innkjøp av sin 3. iphone -_- Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Haha! SÆRT!! Mobilen koster u/abb 4900,- med en stor antennefeil, og da er det kunde sin skyld om man ikke får kjøpt telefon før 30 sept får og forbedre den:P OMG!:o Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte iPhone 4 igår, og er superfornøyd med den! Bestilte case samtidig. Men skjønner ikke helt de som klager over at den mister dekning under samtaler når man holder den på en spesiell måte. Har testet på alle mulige måter men mister aldri dekning. Og her jeg bor er det dårlig dekning generelt. X10'en min mister derimot dekninga hele tiden. Så jeg vil nå på ingen måte si at iPhone 4 har vesentlig feil med antennen. Snarere tvert imot. Bedre dekning med den enn med X10. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hvor finner folk denne "store" antennefeilen? Har hatt min en mnd nå og enda ikke hatt noe problemer med antenne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg