mcgroven Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Strategispill endrer strategi, og samarbeider med Valve på PC. Les hele saken Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Haleluja. Var redd jeg skulle bli nødt til å la dette ligge, noe som ville være synd, men av og til kommer det gledelige overraskelser Lenke til kommentar
SynT Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nå er det desverre sånt at dette kun gjelder R.U.S.E og ikkje andre Ubisoft titler. Ubisoft har sagt at dei vil fortsatt bruke Ubisoft drm på dei fleste titlene. Er i utgangspunktet ikkje intresert i RUSE men blir veldigt intresert i å kjøpe dette på grunn av det, og det er kanskje det Ubi prøver på. PCgamer skiserte det best Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg synes fremdeles Ruse ser fantastisk lite interesant ut, til tross for at de fjerner DRM-en. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Vel, dette er gammelt nytt... Lenke til kommentar
SynT Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 La nettop merke til coveret på høyre side her, bør kanskje endres nå Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Haha! Godt gjort å legge merke til det Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Prøvde en demo av R.U.S.E. via Steam for en stund siden. Kan ikke si jeg ble imponert. Det virker totalt overhypet. Endret 13. august 2010 av Zarunil Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Haleluja. Var redd jeg skulle bli nødt til å la dette ligge, noe som ville være synd, men av og til kommer det gledelige overraskelser Da er vi to! Vurderte og laste ned og miste multiplayer, men nå som DRM er borte blir alt knall. Takk steam! Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Var nettop for en uke siden på toppen av Galdhøpiggen, og tro det eller ei, det er faktisk trådløst internett der oppe. Det er til og med en fyr som bor der i en hytte. Så det hadde ikke vært noe problem å spille R.U.S.E på Piggen, men jeg er imot Ubisofts DRM "løsning" Var nettop for en uke siden på toppen av Galdhøpiggen, og tro det eller ei, det er faktisk trådløst internett der oppe. Det er til og med en fyr som bor der i en hytte. Så det hadde ikke vært noe problem å spille R.U.S.E på Piggen, men jeg er imot Ubisofts DRM "løsning" Oops ble posta to ganger. Skriver på mobilen;) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Var nettop for en uke siden på toppen av Galdhøpiggen, og tro det eller ei, det er faktisk trådløst internett der oppe. LOL Da kan man spille alle de andre Ubisoft titlene på Galdhøpiggen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå