mcgroven Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ny versjon av id Softwares stortittel overraskende lik originalen. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ja! Tech 5 blir brukt innad i Bethesda?! Det kan vel ikke bety annet enn at TES5 og Fallout 4 vil bruke den? Hurra isåfall! Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ikke akkurat overraskende at ID bruker tid på mobilspill. Carmack har i lengre tid snakket om hvordan mobilplattformene egner seg for å teste ut nye IP'er og konsepter pga kort utviklingstid, lave kostnader og potensielt store brukergrupper. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Spennende! Mobilspill med 3D og 60 bilder i sekundet er ikke hverdagskost, men får håpe det blir det. Får vende meg til å ha med en lader hvor jeg enn er etterhvert. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det så jo helt sykt ut....håpe dem i full versjonen tar ibruk gyroskopet også! Fikk min micro sim idag så da er det bare et stk iPhone 4 som mangler...et helvete å vente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå