Gå til innhold

Tilbakemeldinger på bedriftsabonnement

Anbefalte innlegg

Min lille bedrift er på jakt etter ny bedrifts operatør, da vår nåværende operatør Phonero ikke kan fylle våre krav lengre.

Vi står nå mellom Telenor, Netcom og Network Norway.

Noen som har tilbakemeldinger på noen av disse operatørene?

Har hørt at Telenor sliter om dagen, at Netcom er dyrt. Network Norway finner jeg ingenting om annet enn dems nettsider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min lille bedrift er på jakt etter ny bedrifts operatør, da vår nåværende operatør Phonero ikke kan fylle våre krav lengre.

Vi står nå mellom Telenor, Netcom og Network Norway.

Noen som har tilbakemeldinger på noen av disse operatørene?

Har hørt at Telenor sliter om dagen, at Netcom er dyrt. Network Norway finner jeg ingenting om annet enn dems nettsider.

Dette kommer helt an på hvilken løsning din bedrift er ute etter..Alle disse kan nok hjelpe dere. Telenor anbefales om fastlinjer skal være involvert. Spesielt etterhvert som Mobilt Bedriftsnett begynner å komme igang(ikke klart enda..) Network Norway har billigere abonnement, men administrasjonen er litt klønete. Som en ren mobil løsning har NetCom den(etter min mening-som har testet alle) beste løsningen i Trådløs bedrift. Du kan tilpasse abonnement til hver enkelt bruker(derfor ikke dyrere) samt at administrasjonen for dere som bedrift er enklere. Slipper å ringe support bare for å endre på et oppsett e.l. Dette er erfaringer som vi har opplevd hos oss her i bedriften..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...