Predicted Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg skal til å kjøpe en ny laptop, men har lite peiling på spesifikasjoner osv. den trenger ikke å ha monsterspesifikasjoner, men å kjøre spill som CoD MW 2 er et minimumskrav. Jeg skal bruke pcn til to ting, skole (mediejobbing, photoshop, filmredigering) og gaming, jeg trenger en kraftig CPU og bra med ram. har eksterne harddisker så den trenger ikke å ha all verdens plass, jeg er villig til å bruke opp mot 9000 kroner på denne laptoppen, har dere noen forslag? Endret 12. august 2010 av Predicted Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Flyttet til et mer passende sted. Vil også oppfordre trådstarter til å forandre tittelen til en litt mer presis tittel. Lenke til kommentar
MANGNUSLOL Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Endret 12. august 2010 av MANGNUSLOL Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Flyttet til et mer passende sted. Vil også oppfordre trådstarter til å forandre tittelen til en litt mer presis tittel. Ok, beklgaer, så ikke dette delforumet Lenke til kommentar
Emphatic Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/packardbell-easynotetj75-jo-582nc/126809.3003/ Kan denne være noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå