mcgroven Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 No News at E3 — May 5th, 2010 In an interview with Joystiq, Bethesda Vice President Pete Hines announced that the company is unlikely to announce any new games at this year's E3 event, which takes place from June 15-17 this year in Los Angeles. He did, however, suggest that an announcement was more likely at QuakeCon, which is happening from August 12-15 in Dallas. Kan ikke dette tyde på at de vil lansere et nytt TES spill? Tror de først og fremst vil bruke QuakeCon, så kanskje vi får en kikk på eventuelle nye spill i Köln til uka. Tviler litt, dog. Vi satser på å følge Sonys pressekonferanse direkte også i år. Microsoft har en Play Day, og det er mer usikkert hva vi gjør der. Nintendo har ikke noen konferanser. Du kan imidlertid være sikker på at vi oppdaterer deg med en gang vi vet noe spennende nytt. Enten via Gamer, Facebook eller Twitter. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Oisann, masse spill jeg gleder meg til! Men kanskje det jeg ser mest frem til er Tera online. Awesome kampsystem Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Spill som Gears, CoD, Halo, MoH, Diablo osv kommer absolutt ALLE andre til å dekke uansett, jeg personlig er mer interessert i å se nytt om mindre kjente (men like gode) spill som The Witcher 2, Two Worlds 2 og Red Orchestra 2. Hadde vært flott med noen trailere, bilder eller i det minste info om disse. Endret 13. august 2010 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ser Xbox Live har en egen linje under Microsoft. Tyder det kanskje på betydelige oppgraderinger i løpet av et års tid? Forøvrig ser jeg frem til mye dekning av Halo: Reach, AC:Brotherhood, Bioshock Infinite, LittleBigPlanet 2, Sonys uannonserte tittel (Uncharted 3?), Skyward Sword og Rock Band 3. Som en start. Beklager enkelte skrivefeil, skriver på en telefon. Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) så ikke mafia 2 noensteder der eller gears 3 eller batman arkham city Endret 14. august 2010 av the_joker4 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ser Xbox Live har en egen linje under Microsoft. Tyder det kanskje på betydelige oppgraderinger i løpet av et års tid? Det hadde gjort seg med en saftig oppdatering av OS'et. Vi vet fra før at MS planlegger å legge til Kinect-funksjoner i dashboardet, så de kommer sikkert til å avsløre noen detaljer rundt høst-oppdateringen. Lenke til kommentar
helstroem Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kommer vel også info om DiRT 2? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kommer vel også info om DiRT 2? Du mener vel DiRT 3 Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Deus ex: HR og Red orchestra 2 blir spennende å følge med på . Ikke noen oppfølger til batman arkham asylum da?. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 men i all verden, når skal Bethesda fokusere på det som virkelig teller, nemlig TESV?! Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 skulle gjerne like å vite om Microsoft kunne avsløre litt om sitt nye spill prosjekt "codename kingdoms", dersom dere skulle ha mulighet til å høre om dette. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Man får skikkelig respekt for spilljournalistene når man ser hvor mye de må stå på for å rekke alle disse avtalene. Gleder meg til litt av hvert på denne listen. Lurer bare på hvor jeg skal få nok penger fra? Jaja stå på videre;) Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da er Gamer.nos trekløver på plass i Köln. Håper dere vil følge oss i uka som kommer, og sakene som kommer utover høsten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det skal være snickers og twist! Gleder meg til å høre om Fable 3 og Rage. Lenke til kommentar
Blueberry_InnleggNO Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Alaplaya vil være til stede med 'Land of Chaos Online' og 'Avalon Heroes'. Source: http://en.alaplaya.net/teasers/17008-alaplaya-at-the-gamescom-2010 "Play a few rounds in Avalon Heroes' DotA-inspired Battle Mode against world-famous WeMade FOX player NaDa" Meh, skulle ønske jeg kunne være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå