Crowly Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dette er de spillene jeg venter på (i en eller annen grad) * Diablo III * Dragon Age 2 * The Secret World * Deus Ex: Human Revolution Men det var mange spill til pc som jeg ikke har kjenskap til, og ser frem til en så bred dekning som mulig, i tilfelle det er noen perler der eller i det minste gode spill jeg kanskje ikke bør gå glipp av Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 For min del er er det Fable 3 - og viktigst av alt Rage - som er interessant. Ellers fortsetter jeg min egne vante tradisjon med å krysse fingrene for informasjon om noe det står "Valve" på. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Take-Two Civilization V (PC) Spec Ops: The Line (PC, 360, PS3) Uannonsert tittel <-- Kan det være DNF? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 håper noe saftig info om Guild Wars 2 kommer fram. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Håper på å få se gameplay fra Guild Wars 2 Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Eneste jeg ser frem til på Gamescom er duellen mellom Ono og Harada i Street Fighter X Tekken Og at de skal vise fram mer av det spillet. Om Namco kommer til og vise fram sin versjon av spillet hedde det også hvert kult ^^ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 mye bra å glede seg til her, men er mest spent på the secret world og guild wars 2 Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 James Bond: Bloodstone (360, PS3, Wii) Er ganske sikker på at dette spillet er bare til 360 og PS3. + DS da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når, jeg gjentar, NÅR!!! skal Bethesda vise oss noe Elder Scrolls, istedet for det Fallout tullet? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så altfor enig med Cloudemyx. Ellers blir det spennende med Zelda, Fable 3 og Dragon Age 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når, jeg gjentar, NÅR!!! skal Bethesda vise oss noe Elder Scrolls, istedet for det Fallout tullet? Er både enig og uenig med deg. Vil se TES V NUH. Ivertfall en bekreftelse på at de er i gang med utviklingen. Men Fallout 3 er absolutt ikke tull. Et knallspill er det, men det kommer jo ann på om en liker settingen eller ei. Gleder meg masse til Fallout: New Vegas ivertfall. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 For meg er det tull fordi jeg ikke likte F3, men okey, jeg skjønner. Gief TESV nao! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ellers fortsetter jeg min egne vante tradisjon med å krysse fingrene for informasjon om noe det står "Valve" på. Hehe, jeg også Utenom det så hadde jeg håpet på å få sett noe til Battlefield 3, men det ser dårlig ut. Lenke til kommentar
Seeings Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hi, I would just like to say it seems like you have missed one (in my opinion) huge game that is coming for Gamescom 2010 And that is Warhammer 40k: Dark Millenium from Vigil Games, which belongs to THQ Endret 12. august 2010 av Seeings Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) For min del så er det Paradox' "uannonserte prosjekter" som er mest interessant (QK2 og nok en EU3 utvidelse?). Ooh, og Deus Ex:HR. Endret 12. august 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er mye deilig i listen. :3 Men of War: Assault Squad (PC) Men of War: Vietnam (PC) Red Orchestra 2 (PC) Call of Duty: Black Ops (360, PS3, PC, DS) Fallout: New Vegas (PC, 360, P3) Diablo III (PC/Mac) The Witcher 2 (PC) Medal of Honor (PC, 360, PS3) Uannonserte prosjekter (PC) - Trolig EU3 ekspansjon, men kan også være Crusader Kings 2. Killzone 3 (PS3) - samt flere fra SCEE Civilization V (PC) Homefront (PC, 360, PS3) Er flere, men er ikke helt sikker.... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 The Witcher 2 (PC) Uten tvil det spillet jeg gleder meg mest til å se noe fra. Eneste som vil kunne overskygge det er annonseringen av TES V, som etter min mening allerede er sent ute. Jeg sverger, hvis Bethesda tar en Valve med TES-serien kommer en kobling i hjernen til å ryke. Eller noe sånt. Når det er sagt så er det sinnsykt mange spill jeg gleder meg til på den listen. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Oppsummering: GoldenEye 007 (Wii) Diablo III (PC/Mac) World of Warcraft: Cataclysm (PC/Mac) Dragon Age 2 (PC, 360, PS3) FIFA 11 (PC, 360, PS3, Wii) The Secret World (PC) Fable III (360) Assassin's Creed: Brotherhood (PS3, 360) F.E.A.R. 3 (PC, 360, PS3) Det kan bli en travel høst om bare halvparten av disse kommer iløpet av en 6-7 måneders tid. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 O_o.en uannonsert ps3 eksklusiv,please give DMC5. Er veldig spent på GW2,NFSHP,knights contract,legend of troy,Castlevania LOS og muligens litt enslaved.det hadde vært morsomt å dratt på gamescon,hvor er det a forresten? Lenke til kommentar
tct93 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 No News at E3 — May 5th, 2010 In an interview with Joystiq, Bethesda Vice President Pete Hines announced that the company is unlikely to announce any new games at this year's E3 event, which takes place from June 15-17 this year in Los Angeles. He did, however, suggest that an announcement was more likely at QuakeCon, which is happening from August 12-15 in Dallas. Kan ikke dette tyde på at de vil lansere et nytt TES spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå