TST Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Neste uke samles spillbransjen i Koln for å vise frem de neste storsatsingene. Les hele saken Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Litt av en liste. Blir mye for 3 personer å dekke. Håper å høre noe nytt om The Witcher 2. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gleder meg til Diablo 3 info! En ny gameplay-video og visning av den siste klassen hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Håper dere forsyner meg med rykende fersk info om: Diablo 3 The Witcher 2 Deus Ex Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Oisann, håper dere har sovet ut hjemme slik at dere får masse solid info om disse spillene. Mest spent på om Blizzard kommer til å vise noe mer av D3. Venter selvfølgelig også på mer om: FEAR3, Dungeon Siege, Fable 3, Assassins Creed Brotherhood. Nei, her var det mye godsaker, stå på! Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 vil vite mer om r.u.s.e, r.u.s.e, r.u.s.e, r.u.s.e og r.u.s.e Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 jeg og broren min skal på gamescom i år.dette er 2 året på rad vi er på gamescom.det er utrulig fett og være på gamescom og prøve spillene før de kommer ut. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gleder meg mest til å få høre om Goldeneye 007 Lenke til kommentar
Muddy_InnleggNO Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Need for Speed: Hor Pursuit (PC, 360, PS3, Wii) Hey! Horejakt på 4 hjul? Det høres ustyrtelig likt GTA ut Ja, fy meg, trolle slikt, jeg kunne ikke dy meg.. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ca... Captain Blood?? Remake av originalen fra 1988 eller noe helt annet? Lenke til kommentar
Sprudling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Litt tidlig med Final Fantasy 16 kanskje? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kinect`ahoy for MS ja Var nok en ønskedrøm t vi fikk se noe til The Last Guardian, har så allvorlig lyst på noe nytt fra den kanten! Ellers blir det artig å se meir fra det neste Zelda spillet B) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Savner Tera Online på listen. Det er bekreftet at kommer på gamescom 2010. Håper dere får tid til å sjekke det litt ut der, er helt klart spillet jeg gleder meg mest til som kommer til å være der Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gi meg en dato på Cataclysm så er dagen min reddet! Hvis Blizzard venter med å annonsere datoen til BlizzCon så frykter jeg at det ikke kommer ut i november, som jeg håper. Ellers er GoldenEye og det nye Zeldaspillet noe jeg gjerne leser mer om! Lenke til kommentar
Pitallica Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Assassin's Creed: Brotherhood ser epic ut! Skulle gjerne fått sett noe gameplay av Lord of the Rings: War in the North. Utrolig skuffende da vi ikke fikk se noe i løpet av E3 i juni. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Var ikke så fryktelig mange spill jeg ser frem til der, men et par i alle fall. Gleder meg til The Witcher 2 og Civ5! Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dungeon Siege (PC, 360, PS3) Dere bør slenge på et 3 tall der.. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Håpar de får med dykk så mykje av Fallout: New Vegas som mogeleg. Absolutt det spelet eg ser mest fram til. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) somebody call nine one hooooly shit for ein lineup! Gledar meg! Er det slike pressekonferansar på denne messa og? I såfall må det sjåast! Endret 12. august 2010 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 vil vite litt mer om emergency 2012 jeg, de aller fleste spillene som ønskes mer dyp dykk i er allerede spill som blir omtalt overalt og samtlige andre spill sider kommer til å suge seg tak i, min beskjedne liste er: emergency 2012 two worlds 2, hva er nytt og forbedret?? homefront fra thq, lurer veldig på hva dette spillet egentlig handler om, er det bare den standar kampen mellom usa-korea/russland eller er det en annen grunn til krigen i usa denne gangen? spør gjerne squar enix om hvor hitman 5 blir av, vil veldig gjerne se det spillet nå! er vel i grunn det jeg vil se fra gamescom, så hvis dere i gamer kunne fått til noen gode artikler på minst en av de 4 spillene jeg slang opp blir jeg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå