Bluebeans Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg hører til stadighet folk som skryter av at de er så enormt gode i forskjellige spill, nå vil jeg vite hva som er deres beste prestasjoner på pc-spill (alle slags spill fra pacman til vice city )selv er jeg litt stolt av å ha gått "cross-country" på Winter Games på 3.21(!) lurer på om noen har slått den med så veldig mye... så hva med dere?? :o Jeg slo ordtlig an på hoppinga. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 2in1 headshot med en scout (counter-strike altså) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 må vel nevne at jeg har kommet meg helt opp til tower graden i simtower. ja, for simtower er vanskelig... Bare bygg en million med hotel rom så tjener du inn penger og "pop"... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg slår Tore i ISS64, og jeg eier Brasil lett på level 5, selv om jeg er Sør-Korea. Også var jeg på level 11 elnsn på multiplayer på PDark. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 må vel nevne at jeg har kommet meg helt opp til tower graden i simtower. ja, for simtower er vanskelig... Bare bygg en million med hotel rom så tjener du inn penger og "pop"... å du har kommet til tower level? Næi tror ikke det. Du har i alle fall ikke vist den til meg Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har to: BF1942:DC 1.plass 3 ganger på rad på full 64pers server på OP battleaxe Red alert 2: yuris revange: 4vs4, var en klan som spilte mot meg og tre andre d00ds, to på laget mitt ble tatt, men jeg og han siste, mest meg tok klanen på et angrep... det var gøy... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 UT2003: 120[+/-] kills, 7 deaths vs. 8bots InstaGIB 10 eller 15 minutter @ den over Skilled *husker ikke navnet* CS: 2in1 headshot med colt, deagle og AWP UT: 300 kills [+/-] [ukjent # deaths] online @ CTF-EternalCave, CTF-Command, CTF-Coret. 20/25 minutter & cap. limit 7 Vet ikke om det er så mye å vere stolt over Sikkert flere "bragder" [??] som jeg ikke kommer på nå.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Idrettsspill C64: Vrikket så fort på zipsticken i lengdehopp, så når jeg tok sats sto overkroppen igjen og underkroppen løp videre, hoppet over 10m. M.a.o. spilte jeg så bra at det førte til bugs... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Idrettsspill C64: Vrikket så fort på zipsticken i lengdehopp, så når jeg tok sats sto overkroppen igjen og underkroppen løp videre, hoppet over 10m. M.a.o. spilte jeg så bra at det førte til bugs... så TØFT :o Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 må vel inrømme at A_berg slo meg i starcraft i går , men så satt han å venta til vi andre nesten hadde utsletta hverandres units å da. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 må vel inrømme at A_berg slo meg i starcraft i går , men så satt han å venta til vi andre nesten hadde utsletta hverandres units å da. hihi, taktikk! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Er litt god i assault brettene på Unreal Tournament (ikke 2003, men den før det...) Her er rekordtidene (i minutter:sekunder og med nest laveste vansklighetsgrad) [*]Frigate 1:19 [*]High Speed 0:46 [*]Rook 1:06 [*]Mazon 2:24 [*]Ocean Floor 1:14 [*][husker ikke hva brettet heter] 5:[et eller annet] (har aldri skrevet opp den :oops:) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 må vel inrømme at A_berg slo meg i starcraft i går , men så satt han å venta til vi andre nesten hadde utsletta hverandres units å da. hihi, taktikk! nå ja jeg vet nå ikke det. taktikk ja , men feig ja Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 A_bergs taktikk er å være feig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå