TST Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tempelriddere mot snikmordere. Se filmen nå Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ventetiden blir bare verre og verre når jeg ser slike filmer. Gleder meg drit mye til dette:D Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kan nesten ikke vente. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 mye spennende her, ja Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Må ærlig talt innrømme at jeg ble litt overrasket - jeg har nemlig avskrevet AC: Brotherhood som et rent flerspiller-spill, men der tok jeg altså feil! Da ble jeg brått veldig interessert, selv om jeg ærlig talt må innrømme at de tidligere spillene ikke egentlig har vært noen store favoritter. Lenke til kommentar
Fear of Diablo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 AC 2 var ett av de beste spillene jeg har spillt, gleder meg som en liten unge, som åpner pakker på julaften XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå