Joachim_F Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det omdiskuterte skrekkspillet kommer senere i år. Les hele saken Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tøft, men føler at jeg allerede har spilt igjennom spillet takket være våre venner på GiantBomb. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Tøft, men føler at jeg allerede har spilt igjennom spillet takket være våre venner på GiantBomb. Vet du Hva jeg føler akkurat det samme, men jeg så ikke alle episodene så jeg kan fortsatt bli overasket mot slutten Endret 12. august 2010 av Malactica Lenke til kommentar
yayz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Snart får vi sjansen til å finne våre egne FK'er i kaffekoppene våre! Hurra! På tide å spare litt penger nå, Zach! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Var moro å se 4 Player Podcast (vinnerne av Podcast Awards - Gaming) spille dette, selvom spillet ikke er spesielt bra. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nok et nyskapende og fantastisk spill som er eksklusivt til 360en, LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Håper de greier å få til en PS3-versjon og. Spillet finnes jo allerede på engelsk til PS3 i Japan, så er jo egentlig bare å hente tekstoversettelsene fra 360-utgaven som allerede er utgitt dersom det kun er voiceoveren som er engelsk der borte. Spillet er for øvrig fullpris der borte ($60-$80), så import er uaktuelt. Fulgte med på endurance run'en så jeg vet egentlig det meste som skjer, men kunne tenkt meg å spille gjennom selv siden gutta boys hoppa over en hel haug med side-oppdrag. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Spillet kan nå bestilles på gamezone.no http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=42409 Kan anbefale å lese Destructoids anmeldelse av spillet: http://www.destructoid.com/review-deadly-premonition-165168.phtml Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen steder jeg kan kjøpe dette spillet i en butikk ? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Gamestop har det i varesortimentet. Foreløpig. Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 takk vet du hva prisen er ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå