mcgroven Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Oppfølgeren Unlimited 2 kommer ikke ut med det aller første, det skal pusses på. Les hele saken Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 jeg hadde gledet meg til dette, utrolig kjipt. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dette var årets kjipeste nyhet. Virkelig DET spillet jeg ser frem til. Lenke til kommentar
Kattemat_InnleggNO Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kommer ikke GT5 i ca November/Des. da? Skulle nå tro de ville ha det ut før det spillet kom ut... Men siden det igjen er multiplat release så er det sikkert like greit de arbeider ekstra og ikke dreper navnet, -kanskje. Håper det blir demo ihvertfall. Så avslappende ut å kjøre rundt omkring i varme strøk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg ser ikke hvorfor dette er en kjip nyhet. Ok, det er selvsagt litt trist at et etterlengtet spill blir utsatt. Men på en annen side er det jo godt at noen utgivere ser verdien i å la utviklerene få gjøre ferdig spillet før det sendes ut i butikkhyllene. Alt for mange spill er halvferdige når de kommer på markedet, og må patches til helvete etterpå. Dette har vært et spesielt stort problem på pc-platformen etter at bredbånd ble allemannseie. Jeg tror vi skal være glad for at utviklerene får gjøre seg skikkelig ferdig med spillet, slik at det ikke er noe buggete skit vi får i hendene når det første kommer ut. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg spilte et av de tidligste Test Drive -spillene på Amiga. Husker det var awesome! De har ingenting til felles, annet enn at man kjører biler og det heter Test Drive da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå