Jikla Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 For de som ikke har fått med seg at de har begynt å ta imot beta søknader: http://www.fallout-on-line.com/ Har ikke så mye annet å si i grunn, jeg har ikke så mye info om hva som er i betaen og hva den vil inneholde. Lykke til! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Takker! Signa opp nå så får en bare krysse fingrene da.... +1 for initiativ Jikla! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er veldig usikker på om jeg har signa opp før...men jeg gjorde det i hvertfall nå, hehe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Takk for tipset Satser på at jeg klarer å karre meg inn i betaen en eller annen gang da! Lenke til kommentar
Jevrio_InnleggNO Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Noen som har blitt med? Jeg er vandt med å ikke få bli med, så har LAVE forventninger, men.. var en av ikke så altformange som fikk teste All Points Bulletin, så kan jo være. A.P.B. sugde riktignok men. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Lurer på hvem som betaler for dette gildet(ikke bildet ). Mmo er jo ikke akkurat gratis og interplay svommer jo ikke i penger... Endret 5. september 2010 av Toeblast Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Regner med at du snakker om spill og ikke bilder. Det Interplay gjør, er nok det samme som 95% av alle andre spillseleskaper der gjør - nemlig å skaffe seg investorer Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er nettopp det jeg lurer på. Å investere i MMO laget av Interplay lukter ikke gull, uavhengig av hva tittelen er. Man investerer jo for å tjene penger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå