Joachim_F Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nå kan du teste det nye storstrategispillet fra Paradox. Les hele saken Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 digg har preordret men må prøve dette nå Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har spilt igjennom to ganger siden i går. Første gang gikk ganske dårlig, andre gang mye bedre. Fikk halve det amerikanske kontinent inn i min sfære, klarte så vidt å oppnå status quo ante bellum med Mexico, hvorpå Texas ba om å bli tatt opp i nasjonen. Deretter gikk veien raskt mot borgerkrigen(en feil i balanseringen av sjansen for krig rett før demoen ble laget førte til at ACW nesten alltid skjer før 1849), men klarte med knappest mulig margin å unngå den ved å få gjennomslag for forbud mot slaveriet i januar 1849! Deretter gjorde jeg meg klar til å knuse Mexico, men så var demoen slutt... Spillet anbefales VELDIG, gleder meg til preorderen kan lastes ned på GG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå