Joachim_F Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Stillingsannonser røper nytt prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Eg likte Summoner-spela (har spelt PS2-versjonane). Summoner hadde definitivt sine svake sider, og krevde litt tolmod, men når eg først kom inn i det, vart det på ein måte betre enn summen av enkeltdelane. I Summoner 2 var enkeltdelane klart betre, og heile spelet vart løfta til ei anna klasse. Eg har derfor lenge håpt på eit tredje spel i serien, for å sjå om dei klarar å løfte det endå eit hakk, og lage ein skikkeleg klassikar. No ser det dessverre ikkje ut til at det er det dei planlegg, men det skal uansett bli interessant å sjå eit nytt rollespel frå den kanten. Dei har vist at dei kan lage rollespel tidlegare. Kay Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg liker at det er Saint Row lagerne som har lagd spillet Men det blir nok et vanelig RPG med alver som ser ut som horer og de vanelige classene som alltid. Blir aldri gammelt Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Saints Row serien er genial. Dette kan bli meget bra. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Håper dette spillet får like flytende combat som Saints Row Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Volition kan uten tvil sakene sine Dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå