mcgroven Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 De utvalgte denne gangen varierer fra det oppsiktsvekkende til det middelmådige. Les hele saken Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Skulle nesten tatt med Archetype, et grlimmrende online fps spill. Vil si det slår Nova når det kommer til multiplayer. Chaos Rings er også verdt å nevne (beste rpg du finner for iDevices). Og muligens Super QuickHook. Endret 11. august 2010 av zoqiet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Flott å se dekning av mobilplattformer også! Det er veldig mange gode spill til i-enhetene, og blant dem må Peggle, MiniGore, Doodle Jump og Tilt to Live nevnes. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hadde bare netcom vært hakket over udugelig kunnet jeg ha kost meg med noen av disse når jeg skal ut å reise til helga.. Damn you netcom.. Kan jeg få noen av disse til å fungere på en 1st gen Ipod Touch? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kjempe bra dere også starter å annmelde iPhone / iPad spill! Apple har jo serriøst blitt en del av gaming sirkuset. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan fungerer egentlig gyroskopet? Jeg har ikke helt skjønt det enda. Vi har jo kunnet tilte fra før av, så hva er det det legger til? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Hvordan fungerer egentlig gyroskopet? Jeg har ikke helt skjønt det enda. Vi har jo kunnet tilte fra før av, så hva er det det legger til? Her ser du en som spiller et spill dem har skrevet om i artikelen og hvor du ser hvordan gyroskopet funker i et spill....synes det ser jævlig kult ut! Endret 11. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå