Mith Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det noen spesiell grunn til hvorfor dere har fjernet markering av tekst i artiklene deres? Eller, fjernet er vel ikke helt riktig siden man fortsatt kan skimte ett blåskjær over teksten når man markerer den. Problemet er at jeg har for vane å markere tekst som er lest. Spesielt når man skumleser eller sitter på widescreen så er det veldig kjekt å ha en markør som viser hvor fort man bør lese eller hvilken linje man faktisk er på. Det kan sammenlignes med å lese en tekst ved å holde en linjal over det man alt har lest eller det man ikke har lest (smak og behag) Det samme gjelder markering av linker man har besøkt/ikke besøkt. Det er en grunn til at det er en standard i http og det nettopp fordi jeg skal vite hvilke linker jeg har klikket på. Spesielt irriterende er det hvis man ikke åpner linken i en ny fane eller når det er mange linker i artikkelen. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er det noen spesiell grunn til hvorfor dere har fjernet markering av tekst i artiklene deres? Eller, fjernet er vel ikke helt riktig siden man fortsatt kan skimte ett blåskjær over teksten når man markerer den. Hvilken nettleser bruker du? Det er i tilfelle ikke meningen at det skal være sånn - et slikt problem hadde vi definitivt reagert på tidligere. :-) Det samme gjelder markering av linker man har besøkt/ikke besøkt. Det er en grunn til at det er en standard i http og det nettopp fordi jeg skal vite hvilke linker jeg har klikket på. Spesielt irriterende er det hvis man ikke åpner linken i en ny fane eller når det er mange linker i artikkelen. Ikke umulig at vi kan fikse noe på det etter hvert. Det ble ikke gjort i første runde, men en viss fargenyanse bør vi klare å få til. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Siden du tok deg tid til å svare så skal du da få mer feedback. Problemet med markering av tekst er løst ser jeg. Jeg testet vel på tre maskiner, to med xp og en w7 alle hadde relativt oppdatert firefox. Jeg vet ærlig talt ikke om det var klientene mine eller forumet, men jeg hadde samme problem på jobbpcen som hjemme. Savner dog fortsatt markering av besøkte linker. Dere har en helt kurant gråtone i fargepaletten, bruk den Endret 29. september 2010 av Mith Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei. Nå har alle besøkte lenker gråfarge (#666666). Lenke til kommentar
Mith Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Se der ja. Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå