mcgroven Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ett format kan bare glemme den etterlengtede Star Wars-oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
yayz Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hoi, feilleste overskriften og fikk nesten hjertet i halsen! Ble riktig skremt! Men hadde ikke tenkt å skaffe meg dette til PSP uansett, så ingen skade skjedd. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Virker som det til stadighet kanselleres titler for psp. Hva vil Sony gjøre? Deres bærbare mister stadig grunn for apple og nintedo/ iphone og ds. Og foreløpig har kun ds sjanse til å konkurrere når 3D-s-en kommer, mens da bør Sony ha funnet på noe. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hoi, feilleste overskriften og fikk nesten hjertet i halsen! Ble riktig skremt! Du er ikke alene om det! Holdt nesten på å falle av stolen når jeg skummet over den Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 care psp da, bedre å skaffe det til ps3 eller box Lenke til kommentar
Tagnok Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 synes nesten overskriften var litt slem. Så mer ut som hele spillet hadde gått dukken.. Lenke til kommentar
anma4 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det noen som har peiling på om Wii-Versjonen kommer med Wii-motion pluss eller ikke? Om det kommer, må jeg definitivt ha dette til Wii. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvorfor i heiteste prioriterer de Iphone over PSP? Skvatt som faen av tittelen forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå