Øystein W. Høie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har du kjøpt iPhone 4 får du bæreveske gratis av Apple. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Litt artig at screenshoten av bestillingssiden viser telefonen med under halv dekning. Dette er jo en grei løsning fra apple...men det er en ting jeg lurer på: Jeg bestillte Iphone 4 den 31 juli og det står i artikkelen at man må bestille en "bumper" innen 30 dager etter bestilling...hvis min Iphone blir forsinket i posten, og jeg da ikke får den før 30 dager etter at den ble bestillt...er jeg føkkt da? -.- Lenke til kommentar
Øystein W. Høie Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Hei Det er et veldig godt spørsmål – vi holder på å undersøke dette nå. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Amatørmessig. Må le meg ihjel! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 "Hei Det er et veldig godt spørsmål ? vi holder på å undersøke dette nå." Det har gått 2 dager, har dere funnet ut noe mer om svaret til inlegget over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg