mcgroven Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Finske Remedy klør skikkelig i fingrene ettter å komme i gang med oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Playable Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Dersom historien i oppfølgeren vil bli en viderefortelling fra det første spillet, kan jeg ikke helt se vitsen med dette. Vi PC-spillere har allerede gått glipp av eneren, og jeg kan ikke helt se hvorfor jeg nå skulle kjøpe oppfølgeren, med mindre de begynner på nytt igjen med historien eller lager den helt uavhengig av hva som skjedde i eneren. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ikke umulig at de gjør som Konami gjorde med Silent Hill-serien. Knytter det opp mot samme univers, men lager forskjellige historier for hver gang. Alan Wake er allerede en solid lillebror til denne serien, uten å helt greie å fange den biten som gjør Silent Hill skummelt. Jeg ble ganske skuffet over Alan Wake, men skuffelsen ligger mest i spillets grunnmekanikker, med halvgjort repeterende skyting og på grensa til å være lineært. Historien som sådan var grei nok. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 pfffft ... Greier de ikke å slippe eneren til pc, så kan du putte toern i toern Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 For de som lurer på hvorfor PC-versjonen ble kansellert: Eurogamer: Will a PC version of Alan Wake ever be released? Is it impossible now? Oskari Häkkinen: I could never say it's impossible, but it's certainly not on the cards at the moment. Eurogamer: Why? Oskari Häkkinen: The size of our team and how long it would take us to develop the PC version. It's not a simple process. It's not something you can do in a month or two months. It takes time to do it right. We want the Remedy brand to be a seal of quality. Doing a half-assed PC version wouldn't be an option for us. Rather, if we do it, we'll do it properly. It takes development time. It takes resources. At this time it's not on the cards. http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-09-alan-wake-remedy-looks-back-interview?page=2 Remedy har ca 45 ansatte, så det er ikke så rart at de ble nødt til å prioritere 360-versjonen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Remedy lagde jo også sine helt egne spill og fysikkmotorer for spillet. Å lage en etterfølger og gjøre det bedre på de negative sidene ved gameplayet burde vel ikke ta såpass lang tid som det tok å lage det første spillet. Endret 10. august 2010 av Gormers Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Håper virkelig det kommer en oppfølger...et av mine beste gaming opplevelser så langt i år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå