mcgroven Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nå kan du melde deg på slik at du får en tidlig smakebit av actionspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Mer av det samme ja, lik som alle andre spill til andre plattformer.. Godt for meg som elsket Killzone 2 mer en de fleste skytespill denne generasjonen med over 110 timer online pluss en platinum trophy for strevet i motsetning til 22 timer i Halo 3, MW2 42 timer og BFBC2 15 timer.... Takk og lov dette spillet skal ta meg igjen med storm med banebrytende grafikk og overhalt gameplay Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Skal prøve å lure meg med på denne her i likhet med det første ! Har dog mine tvil at dette vipper BC2 av tronen over online spill for min egen del,ett spill eg virkelig har fallt for <3 Ser frem til en intens og heftig enspiller del i det minste Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg får ikke logget inn :S Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ja så det er flere som har problemer ja ? Eg var nemlig sikker på at eg tastet inn rett passord Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Får prøve å få tak i en beta, men tviler på jeg kommer til å kjøpe dette. I alle fall ikke med det første. Har fortsatt ikke kjøpt/spilt Killzone 2. EDIT: Fikk ikke logga inn jeg heller gitt. Kom ikke opp noen feilmelding, men ble sendt tilbake til innloggingsfeltene. Endret 10. august 2010 av Amored Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vil anbefale å spille igjennom det første OM du skal kjøpe dette. 2`ern er vel sånn ca. en direkte etterfølger meiner eg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Skal ok skaffe det etterhvert, men er så mye annet som blir prioritert først. Har gått glipp av så mye i år pga dårlig råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå