V. Haugen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Se selv hvordan HTCs nye multimediemonster ser ut. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Raska på nu Nokia. Vis oss noen duppeditter med MeeGO slik at iPhone og Android får en konkurrent. It takes 3 to tango. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nokia har resignert! :o) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Litt skuffa. Dette skulle jo være en "HTC Evo" for oss med GSM. Men denne mangler mye "HTC Evo" har.. Men tror dette blir min neste telefon Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 HTC har kun en nyere telefon som passer i lomma og det er Legend. Det trengs flere telefoner i denne størrelsen. Den som vises frem her ligner jo snart en iPad i størrelse... Lite praktisk med en slik telefon i lomma eller i holderen i bilen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Håper for sin egen skyld at SE får ut 2.2 til X10 snarest. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ser helt klart ut som en bra telefon, men 4,3" skjerm? Høres ut som en telefon forbeholdt de med store lommer ;o Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hehe... Nokia har langt ifra resignert. Men de er litt sent ute. Nokia satser alt på Qt på hele porteføljen av Symbian og Meego. Det jeg har sett er virkelig bra. 4" og 4,3" kan jeg leve med. Men ikke 5" Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Denne må Kjell ha.................................... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nei blir nok ikke en ny HTC på meg.Venter i spenning på Nokia N8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg