mcgroven Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Microsofts nyvinning gir uante gjenkjenningsmuligheter. Les hele saken Lenke til kommentar
Muddy_InnleggNO Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Slettes ikke værst, blir bare å glede seg enda mer! Lurer på om det er Microsoft Sam de bruker som stemme? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 "Kinect kommer også til å kunne lese lepper, for så å gjøre dette om til tale. Fingre og tær vil kunne brukes i kommunikasjonsøyemed." 1300kr. virker plutselig ikke så mye lenger. Men det er vel noen som skal komme med kritikk her også... Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer, Microsoft; xbox'en deres er nå like smart som en gorilla. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg mener og huske at det ble sagt at Natal ikke kom til og kunne lese fingerbevegelse jeg? Jaja, interesant er det da Blir spennende og se hvordan dette blir, kommer nok ikke til og kjøpe den med engang, men kanskje med tid Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 "Kinect kommer også til å kunne lese lepper, for så å gjøre dette om til tale. Fingre og tær vil kunne brukes i kommunikasjonsøyemed." 1300kr. virker plutselig ikke så mye lenger. Men det er vel noen som skal komme med kritikk her også... Tja, nå er jeg verken stum eller døv, så dette er noe jeg aldri vil få bruk for, selv om det er imponerende saker. Dermed forblir mitt forhold til prisen det samme (som er et helt greit forhold; jeg kommer til å kjøpe Kinect til fullpris dersom mottagelsen blir god.) Men jeg skjønner det om de som er skeptiske til prisen ikke endrer synspunkt etter dette. Lenke til kommentar
RRhoads_InnleggNO Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Når det gjelder pris på Kinect i forhold til Wii-kontrolleren og PS3 sin bevegelseskontrolleren, må man huske på at man kun trenger èn Kinect til å spille multiplayer, i forhold til flere kontrollere på PS3 og Wii. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 så må man også huske på at det ikke er snakk om flere enn 2 spillere samtidig. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Forhåpentligvis betyr dette at vi får se flere ideer av denne typen: http://www.joystiq.com/2010/01/20/arkedos-canceled-natal-game-2-finger-heroes/ Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Betyr vel egentlig at Kinect åpner for muligheter langt utover spill, som mange med meg har poengtert før. Hadde vært utrolig festlig om dette også ble til gjengs kompatibelt med pc i funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå