mcgroven Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Over en måned før slippdato er storspillet klar for masseproduksjon. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Irriterer meg litt at jeg aldri fikk hoppet på Halo-bølgen når den først kom. Sett i et litt historisk perspektiv er det en serie jeg føler jeg absolutt burde ha fått med meg rett og slett fordi den er såpass populær. Finner en svak trøst i at jeg aldri helt falt for Halo 3 i sin tid, men det kan like gjerne ha noe med at jeg aldri fikk prøvd det skikkelig. Og hater å begynne midt i historier. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Selv elsker jeg Halo-universet. Men jeg likte aldri Halo 3 noe særlig. Det var altfor opphypa og så var det bare ikke så bra som alle skal ha det til å tro. Halo: CE er det beste FPS spillet som er lagd hittil i mine øyne. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Vi deler de samme tankene, AltF4. Haloserien er stor som bare det, men jeg har aldri vært med på bølgen. Jeg spilte gjennom Halo 3 med en kamerat, og da var det co-op som var gøy. Ikke den diffuse historien eller den blå skapningen som poppet ut hele tiden. Innser at hvis jeg hadde vært med fra starten av hadde jeg, mest sannsynlig, satt mer pris på historien jeg ikke bryr meg om. Jeg får ta Halo for det det er: skitmoro multiplayer, ikke så mye mer. Endret 9. august 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Gears of war med spartan enheter? når ble Halo tredjepersonsspill hvor du sager i stykker fiender med motorsag og kjøttbiter flyr veggimellom? da har de gjort litt for mye nytt i med Halo... Endret 9. august 2010 av Amaru Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 En dårlig beskrivelse av Microsoft, men ellers er det godt å høre at det er gått gull. Må få tatt en gjennomgang av alle fem Halo-spillene før dette kommer ut, Reach ser ut til å konsumere store deler av høsten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå