Craxmerax Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg tok med meg en del netherstone og har en grense med høye flammer rundt. Trenger ikke kaktuser Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Fra Notch sin twitter: notch Markus Persson MUOAHAHA! Pigs that get hit by lightning turn into zombie pigmen ;D Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det kan bli et morsomt tillegg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Har ikke sett noe til lyn når det regner, for å være ærlig. :\ Det som er gøy er at alle på serveren foretrekker å holde seg innendørs når det regner.. Blir liksom litt hjemmekoselig når man ikke har stort og gjøre og bare venter på at det skal slutte å regne edit: Noen som har snøøring på hva de små grafiske "glitchene" jeg ser er for noe, eventuelt hvordan det kan løses? P: Endret 8. mai 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
VanuLegend Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har spillt minecraft siden jeg leste om det på gamer.no, det er det mest avhengingdannende spillet jeg noen sinne har spillt . Alt har jeg bygd selv , ja og jeg bruker mixcraft hd texture pack. http://img856.imageshack.us/g/20110506213026.png/ Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som har snøøring på hva de små grafiske "glitchene" jeg ser er for noe, eventuelt hvordan det kan løses? P: Jeg skal ikke si jeg vet konkret hva det er, men kanskje det er noe med texture packen du bruker? Prøv å bytt til en annen midlertidig. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg fant ut av det Dersom man tvinger AA via kontrollpanelet til skjermkortet, kan man oppleve å få slike kryss og linjer over alt! Lenke til kommentar
42 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har spillt minecraft siden jeg leste om det på gamer.no, det er det mest avhengingdannende spillet jeg noen sinne har spillt . Alt har jeg bygd selv , ja og jeg bruker mixcraft hd texture pack. http://img856.imageshack.us/g/20110506213026.png/ Alt det der uten cheating? Mange som bruker INVedit, men uten det, er det der ekstremt imponerende! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Finnes det ikke en MC tråd fra før? Evt. hva er forskjellen fra disse to? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Dette er vel tråden som fulgte med i fra innlegg.no. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Dette er vel tråden som fulgte med i fra innlegg.no. Det er helt rett Lenke til kommentar
JayCamino Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet hvorfor jeg opplever lag? Ikke lag som i dårlig fps, men når jeg spiller online og skal bygge eller fjerne noe, (hvis fjerning) så dukker bitene opp igjen, og etter en stund så forsvinner de. Jeg har 10 mbit linje, så det skulle egentlig ikke være noe problem. Sist jeg sjekket, så hadde jeg siste versjon av java. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet hvorfor jeg opplever lag? Ikke lag som i dårlig fps, men når jeg spiller online og skal bygge eller fjerne noe, (hvis fjerning) så dukker bitene opp igjen, og etter en stund så forsvinner de. Jeg har 10 mbit linje, så det skulle egentlig ikke være noe problem. Sist jeg sjekket, så hadde jeg siste versjon av java. Kommer nok fra andre enden Lenke til kommentar
JayCamino Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet hvorfor jeg opplever lag? Ikke lag som i dårlig fps, men når jeg spiller online og skal bygge eller fjerne noe, (hvis fjerning) så dukker bitene opp igjen, og etter en stund så forsvinner de. Jeg har 10 mbit linje, så det skulle egentlig ikke være noe problem. Sist jeg sjekket, så hadde jeg siste versjon av java. Kommer nok fra andre enden Er tydeligvis bare hos meg.. Ingen andre klager på det. Folka sier jeg skal avslutte og logge på igjen, men det hjelper ikke. Det hender det blir bedre, men er ikke så lenge det holder. Plutselig så er alt helt normalt, men så klikker det igjen. x) Ganske irriterende. Lenke til kommentar
42 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som vet hvorfor jeg opplever lag? Ikke lag som i dårlig fps, men når jeg spiller online og skal bygge eller fjerne noe, (hvis fjerning) så dukker bitene opp igjen, og etter en stund så forsvinner de. Jeg har 10 mbit linje, så det skulle egentlig ikke være noe problem. Sist jeg sjekket, så hadde jeg siste versjon av java. Kommer nok fra andre enden Er tydeligvis bare hos meg.. Ingen andre klager på det. Folka sier jeg skal avslutte og logge på igjen, men det hjelper ikke. Det hender det blir bedre, men er ikke så lenge det holder. Plutselig så er alt helt normalt, men så klikker det igjen. x) Ganske irriterende. Det er slik hos meg også. Har god internett, men elendig pc... Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Har laget en gruppe på Face' for vi som liker Minecraft !! link: https://www.facebook.com/groups/355290734544055/ Lenke til kommentar
kyllingman2 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Noen som vet hvorfor jeg opplever lag? Ikke lag som i dårlig fps, men når jeg spiller online og skal bygge eller fjerne noe, (hvis fjerning) så dukker bitene opp igjen, og etter en stund så forsvinner de. Jeg har 10 mbit linje, så det skulle egentlig ikke være noe problem. Sist jeg sjekket, så hadde jeg siste versjon av java. Kommer nok fra andre enden Er tydeligvis bare hos meg.. Ingen andre klager på det. Folka sier jeg skal avslutte og logge på igjen, men det hjelper ikke. Det hender det blir bedre, men er ikke så lenge det holder. Plutselig så er alt helt normalt, men så klikker det igjen. x) Ganske irriterende. Det er slik hos meg også. Har god internett, men elendig pc... Hvis det er slik at blokkene blir borte etter at du har plassert dem, og du har et ganske greit internet, er det antagerligvis på grunn av internetter der hvor selve serveren er, jeg ville anbefalt deg å spille på en norsk server eller en som er i nærheten av norge fordi at du får mindre latency da . Hvis du har såkalt blokk-lag har det antagerligvis ikke noe med din maskin å gjøre. Lenke til kommentar
Sprutopp Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 jeg har en norsk server som er på 24/7 www.normine.tk Lenke til kommentar
42 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Noen som vet hvorfor jeg opplever lag? Ikke lag som i dårlig fps, men når jeg spiller online og skal bygge eller fjerne noe, (hvis fjerning) så dukker bitene opp igjen, og etter en stund så forsvinner de. Jeg har 10 mbit linje, så det skulle egentlig ikke være noe problem. Sist jeg sjekket, så hadde jeg siste versjon av java. Kommer nok fra andre enden Er tydeligvis bare hos meg.. Ingen andre klager på det. Folka sier jeg skal avslutte og logge på igjen, men det hjelper ikke. Det hender det blir bedre, men er ikke så lenge det holder. Plutselig så er alt helt normalt, men så klikker det igjen. x) Ganske irriterende. Det er slik hos meg også. Har god internett, men elendig pc... Hvis det er slik at blokkene blir borte etter at du har plassert dem, og du har et ganske greit internet, er det antagerligvis på grunn av internetter der hvor selve serveren er, jeg ville anbefalt deg å spille på en norsk server eller en som er i nærheten av norge fordi at du får mindre latency da . Hvis du har såkalt blokk-lag har det antagerligvis ikke noe med din maskin å gjøre. Er enig der. Har siden den gangen jeg skrev inlegget fått bedre PC, og jeg kan nå spille online laggefritt. Serveren jeg var innom da må ha vært ganske laggete. Den jeg spiller på nå (Norske McBlocks) er laggefri. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Heisann! Vi kjører en norsk MC Server: CRM PVP Server Griefing er lov, så her er det bare å kose seg med å ødelegge for de som liker det! Velkommen! //Langz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå