xxTJxx Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Koste meg i minecraft i går å tenkte jeg skulle dele mitt lille "mesterverk" Arg, bildene er altfor store og jeg får ikke til å resize de via bbcode...noen som har noen ideer? Siden bildene ble litt merkelige her så har jeg lagd en kjapp video hvor jeg går gjennom alt http://www.youtube.com/watch?v=fTafBYOMl2w Bruker en mod som legger til "trap doors" som på bildet under. Bruker en mod som legger til "pokeballs" som man kan fange dyr osv inne i Mod som gjør at man kan lage "hemmelige dører" her er den lukket Åpen Et lite "armory" under bakken Andre etasje Et "lite" akvarium Soverom Utsiden av akvariet Loftet Ingangen til akvariet hvis det er nødvendig Sist men ikke minst, et badekar på taket! Endret 2. april 2011 av xxTJxx Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Genialt hus TJ!! likte veldig godt de pokemonballene, fikk en god latter der åssen texture pack er det du bruker? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har prøvd Minecraft i rød-blå 3D, og har bare en ting å si: FANTASTISK Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Genialt hus TJ!! likte veldig godt de pokemonballene, fikk en god latter der åssen texture pack er det du bruker? Takk takk, jeg bruker en texture pack som heter "GameDoku" ifølge winrar fila, men jeg har gjort vannet litt mer gjennomsiktig, byttet ut dør teksturene og planke teksturene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Et godt gjennomført hus, TJ. Utvinnet ressursene selv eller er det server? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Et godt gjennomført hus, TJ. Utvinnet ressursene selv eller er det server? Det er singleplayer, jeg har utvinnet en god del av ressursene selv, men jeg har også brukt en mod som gjør at man kan spawne alle items in-game via inventory. Hadde igrunn ikke tenkt til å gjøre det, men når natta ble lengre enn lang så ble fristelsen for stor gitt Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 TJ, jeg ser at du har en slags lem på 0:24. Er det en mod eller fins en sånn ''ting'' i vanelige Minecraft også? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 TJ, jeg ser at du har en slags lem på 0:24. Er det en mod eller fins en sånn ''ting'' i vanelige Minecraft også? Det er en mod, jeg kan ikke forstå hvorfor Notch ikke har implementert dette enda da, siden det er veldig simpelt men samtidig genialt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er singleplayer, jeg har utvinnet en god del av ressursene selv, men jeg har også brukt en mod som gjør at man kan spawne alle items in-game via inventory. Hadde igrunn ikke tenkt til å gjøre det, men når natta ble lengre enn lang så ble fristelsen for stor gitt Skjønner jeg utmerket godt. Igjen, flott hus! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Barrakcs fra Warcraft2, nettopp bygd på min SMP server Endret 6. april 2011 av NerdRage Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Haha, da hadde visst Minecraft fått release date! We picked November 11, with the unofficial tagline “us too”. Pluss at vær er på vei, yay! ^_^ Kilde Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Her er en video som viser frem Beta 1.5, med regn, snøfall, statistikk og achievements http://www.youtube.com/watch?v=qy882ILYJMM&feature=channel_video_title Jeg håper at det man har gjort fra før av kommer med i statistikken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det nye værsystemet ser nydelig ut. Gleder meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Haha. Minecraft har mer avansert snø og regn enn Oblivion. Nice. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er det noen som vet hvorfor det spawner noe sinnsykt med dyr. Altså ikke monstre, men dyr. Har laget et hus, men når jeg kommer ut så kryr det av dyr der ute.. Som om de har fest O.o Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Om det er natt, så spawner dyr i de lyse områdene rundt huset ditt. Dermed blir det en bataljon dyr der utover kvelden/natta. Det er én mulighet i hvert fall. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det spawner like mange på dagen som på natta :/ Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da så ... hmm. Har hatt noen tilfeller av det der selv though. Har ikke så mye å si egentlig, slepper å gå så langt for å finne griser Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Et tips er å plante kaktus her og der uten alt for store mellomrom. Da vil det hver morgen ligge mye spennendes på bakken rundomt i tomta di! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå