Nøtte Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg kan kanskje ikke lage fete videoer... Men byggverk føler jeg at jeg kan litt Dette er starten på siste prosjekt. Forhåpentligvis får jeg hjelp til å bygge av Nesumar og Mr.Pain Ooo stilig. Lurer på hvordan den ferdige konstruksjonen vil se ut! Stå på. Kuben i midten skal være i tre med noe stæsj inni som jeg ikke helt har bestemt enda Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Lag companion cube! Med kake inni! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Tenkte jeg skulle vise fram hva jeg holdt på med nå. Edit: Glemte bildet Endret 24. november 2010 av Vaenas Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vi laga en kort i film i dag Heftig inspirert av kvikk lunsj reklamen som gikk på tv før. http://www.youtube.com/watch?v=noxcQd60BjI Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Enda en flott video! Fikk merklig lyst på kvikklunch akkurat nå Lenke til kommentar
Emphatic Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Et lite prosjekt jeg har holdt på med: Skifta teksturpakke midt under bygginga som dere sikkert ser! Endret 28. november 2010 av Emphatic Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Den texturepack'n på siste bildet der var orgasmisk når det kom til stein i allefall Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Legger til noen skjermbilder av saven som jeg har holdt på med siden jeg oppdaget spillet her på gamer.no. Husker ikke hva texturpakken heter, men det er HD texturer på 128*128 pixler. Endret 30. november 2010 av HailTheUser Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Slo nettopp 30stk samtidig på DS2 serveren vår (Til sammen 34 stk) Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Historisk dag for Norcraft! Tida flyr i godt lag som man ville sagt, hehe. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 stor dag for norcraft! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet hvorfor Minecraft ikke virker hos meg? Det starter ikke når jeg trykker og Pcen går tregere, og Java vil ikke bli avsluttet i Prosesser. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har ikke vært borti det problemet før, men du kan jo eventuelt prøve er å: - Laste ned ny versjon av Java - Laste ned en ny launcher av minecraft - Eventuelt slette bin folderen fra AppData Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet hvorfor Minecraft ikke virker hos meg? Det starter ikke når jeg trykker og Pcen går tregere, og Java vil ikke bli avsluttet i Prosesser. Noen som kan hjelpe? last ned java her http://filehippo.com/download_jre_32/ deretter går du i explorer vindu skriver %appdata% i feltet og deretter gå til .minecraft og slett bin mappa Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet hvorfor Minecraft ikke virker hos meg? Det starter ikke når jeg trykker og Pcen går tregere, og Java vil ikke bli avsluttet i Prosesser. Noen som kan hjelpe?last ned java herhttp://filehippo.com/download_jre_32/deretter går du i explorer vindu skriver %appdata% i feltet og deretter gå til .minecraft og slett bin mappa Skriver dette fra den bærbare PCen i huset. Lastet det ned, det kom bare til "Configuring Java" før hele PCen krasja. Knakk antenna på nettverkskortet for noen dager siden, så skal PCen begynne og fryse seg, SÅ skal Minecraft slutte og virke ... Lurer på om det er noe med strømforsyningen. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Knakk antenna på nettverkskortet for noen dager siden En antenne kan lett erstattes for en hundrelapp Lurer på om det er noe med strømforsyningen. Høres mer ut som PCen din trenger en liten formatering. Hvis du formaterer Windows, så burde det være løsningen i de fleste tilfeller. Hvis det ikke hjelper, så er det et hardware relatert problem. Endret 3. desember 2010 av HailTheUser Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja, skal prøve det snart. Takk! Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) En jobb for deg Vareide? Fra Notch sin blog: We’re working on tweaking minecraft.net a bit, and we need to replace the YouTube video on there. But it turns out nobody here is good at making videos, and you guys are just awesome at it. We need your help! We’re looking for one video for the front page that sets the mood of the game and sells it well without being too cheesy, and for one tutorial type video on some help page somewhere. We have some requirements: * No custom texture packs, it should show off the “raw” game * No video effects like bloom or blur * No copyright protected music * You’ll have to tell us that we can use your video Endret 4. desember 2010 av Jo-Remi Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jepp vi så den blogg posten og laget denne: http://www.youtube.com/watch?v=m_yqOoUMHPg Er dessverre veldig lik de siste filmene vi har laget, men vi kom fram til at det passer best til kriteriene Notch satte, så vi gikk for en sånn type film igjen. Blir nok en liten pause fra Minecraft filmer nå inntil vi kommer på noe helt nytt og kreativt å vise frem =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå