Aspiranten Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 http://filehippo.com/download_jre_32/ nyeste versjon, men hva slags skjermkort har du? har hørt en del folk med geforce og intel sliter Ett aldrende GF Go 7900 GS i laptop form fra 2006 Siste driver til Vista\Win 7 kom i februar 2009 og er av Nvidia forklart som en BETA driver som kan brukes til nøds... Så mye for å oppgradere til ett nytt Windows <_< Nå virker Minecraft, litt... Skjermkort driveren slutter å virke med jevne mellomrom og alt jeg har gjort siden forrige save blir slettet i MC. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 prøv å slett nvidia drivern og installer den fra windows update Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 prøv å slett nvidia drivern og installer den fra windows update Ingen bedring, tvert imot kan jeg spille enda mindre nå :o . Windows Update driveren er fra mars 09... <_< Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg og en kamerat har laget en trailer for Minecraft, ta en titt og gi oss gjerne en tilbakemelding! http://www.youtube.com/watch?v=v7N2rzTab4M Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke verst. Episk musikk. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Naaais trailer. Men den manglet den episke delen med å synce lyder til effekter og video. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er enig selv der, var ikke den enkleste sammen å klippe til, i tillegg er jeg ikke spesielt god til å klippe heller! Takk for konstruktiv kritikk dog! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vareides video på Notch sin blogg igjen. Ser ut som Vareide har en fan. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 er glad for å se at bra arbeid blir bra framført! alle videoene fra vareide er jo bare geniale må ikke glemme genetic sin video også! likte godt de svære byggene fra norcraft ja! Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg og en kamerat har laget en trailer for Minecraft, ta en titt og gi oss gjerne en tilbakemelding! http://www.youtube.com/watch?v=v7N2rzTab4M Den scenen fra 0.59 var genial! Jeg syntes filmen din var veldig bra! Kanskje et annet valg når det kommer til musikken, siden den er vanskelig å synce til klippinga. Men det du gjorde ut av den sangen, kan nok ikke gjøres mye bedre. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Takk skal du ha! Veldig inspirert av dine filmer! Knall bra! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er nesten litt slemt å si det men Vareide sine filmer havner i en annen gruppe. Men du er ikke langt etter Genetics! Få med noen skikkelige svære byggverk og sånt så er du der du også! Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=S17VV4pT5DM Håper dere liker den Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fantastisk video! Stilig med Fast-Foreward effekten når dem bygger huset, Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har laget en egen tråd for serveren vår (ds1.norcraft.no) Link: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=18050&st=0&do=findComment&comment=376008 Also, vi har frisket opp siden vår Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fantastisk flott update på siden, samt at kartet loader myyyye kjappere enn før Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fantastisk flott update på siden, samt at kartet loader myyyye kjappere enn før Takker! Den gamle sjitn var egentlig bare komplisert å modifisere og generelt ustabil... Nå startet vi bare helt på scratch med egen kode, unntatt forumet da. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg kan kanskje ikke lage fete videoer... Men byggverk føler jeg at jeg kan litt Dette er starten på siste prosjekt. Forhåpentligvis får jeg hjelp til å bygge av Nesumar og Mr.Pain Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg kan kanskje ikke lage fete videoer... Men byggverk føler jeg at jeg kan litt Dette er starten på siste prosjekt. Forhåpentligvis får jeg hjelp til å bygge av Nesumar og Mr.Pain Ooo stilig. Lurer på hvordan den ferdige konstruksjonen vil se ut! Stå på. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Kjøpte spillet på Søndag. Elsker det! Endret 23. november 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå