Erik Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Haloween oppdateringen er ut nu! Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Derfor jeg ikke får logga på spillet ja Ghaa...vil spille nuh! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 AAHHH!!! Sykt, logger på minecraft nå! Cant wait! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hell plassen...er det skumleste..jeg har vært i..på lenge.. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Kommer ikke inn :< alt er nede :< ERROR Play online once to enable offline Endret 30. oktober 2010 av Aspiranten Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 For noen lyder de dyrene i hell lager, huff, skummel plass. Merket at det var noen bugs med oppdateringen dog, første gangen jeg dro vekk fra hell (med samme gaten jeg brukte for å komme dit) dukka jeg opp et helt annet sted. Noe frustrerende med tanke på at det var natt :| Resultatet nå er at jeg har tre gates i "oververden" men bare to i hell. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Man kan ikke fiske fra båt, og når man dør i hell world mister man alle items. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som vet hva som ble endret i MP? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Man kan ikke fiske fra båt, og når man dør i hell world mister man alle items. Dette er faktisk en bug og du mister alle tingene dine i den normale verdene og. Har mista 6 diamant hakker til sammen på grunn av den og en hel haug med andre ting, hvis jeg forstår twittern til Notch har han ikke klart å fikse den ennå, men han jobber med saken. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Han viste ikke helt hvordan han skulle fikse det så han sa på twitter at folk får ta det som en ekstra utfordring enn så lenge. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Urgh, nå får jeg logget inn... Black Screen. Har nyeste Java, har nyeste drivere, har slettet appdata to ganger, testet i browser, testet på maskinen, testet resize ett par å tjue ganger, nothing, nada, ikke engang å restarte maskinen hjelper funker på desktopen med eldre versjon av Java. Spillet krasjet likevel regelmessig etter noen minutter når jeg porterer fra The Nether og tilbake til verdenen min, just like clockwork :\ Noen andre enn meg som sliter med å orientere seg i The Nether? Forsøker å finne pathways mellom portalene mine, men ikke nubbesjans å finne frem mellom de to jeg har laget :\ Endret 31. oktober 2010 av Aspiranten Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som vet hva Lightstone dust kan brukes til? Har samlet en del, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Teorien er vel at man trenger det til å lage lanterner. Eneste jeg vet er at den lyser litt opp ivertfal. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Eneste som plager meg er at jeg har spilt 95% i multiplayer, og ikke orker tanken på å spille i singleplayer med vanlig vanskelighetsgrad. syns bare det å vite at det kan komme monstre i sp gjør det dritskummelt P: Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Helvete er et mas! Ghasts gjør det helt umulig å etablere seg. Må være en måte å ta livet de på. Er det mulig å komme seg oppå dem kanskje? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hører rykter om at du "puncher" bombene deres tilbake på de. Andre enn meg som har opplevd denne beskjeden i JAVA`n når dere forsøker å starte opp Minecraft? Jeg får black screen umiddelbart etter login. Ser ikke "mojang" bildet, menyene eller noen ting, helt sort <_< WARNING: Found unknown Windows version: Windows 7 Attempting to use default windows plug-in. Loading: net.java.games.input.DirectAndRawInputEnvironmentPlugin Edit: Min javaversjon er fra Oracle og er laget for Win 7 64 bit <_< Edit: TulleJavafolket lar en ikke velge hvilken versjon en får servert når en ikke bruker IE (jeg bruker opera) så det som så ut som "Congratulations, you have the optimum Java version!" på hjemmesiden deres var 32 bit utgaven <_< Endret 1. november 2010 av Aspiranten Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg kan konfirmere at man kan punche "bombene" deres tilbake. Men de beveger seg så blir nok bare brukt til defend. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg kan konfirmere at man kan punche "bombene" deres tilbake. Men de beveger seg så blir nok bare brukt til defend. Godt å vite at man kan gjøre noe for å ikke bli heeelt ned bombet, men bare litt.. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hører rykter om at du "puncher" bombene deres tilbake på de. Andre enn meg som har opplevd denne beskjeden i JAVA`n når dere forsøker å starte opp Minecraft? Jeg får black screen umiddelbart etter login. Ser ikke "mojang" bildet, menyene eller noen ting, helt sort <_< WARNING: Found unknown Windows version: Windows 7 Attempting to use default windows plug-in. Loading: net.java.games.input.DirectAndRawInputEnvironmentPlugin Edit: Min javaversjon er fra Oracle og er laget for Win 7 64 bit <_< Edit: TulleJavafolket lar en ikke velge hvilken versjon en får servert når en ikke bruker IE (jeg bruker opera) så det som så ut som "Congratulations, you have the optimum Java version!" på hjemmesiden deres var 32 bit utgaven <_< http://filehippo.com/download_jre_32/ nyeste versjon, men hva slags skjermkort har du? har hørt en del folk med geforce og intel sliter Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Etter litt prøving så har jeg funnet ut at de er overaskende enkle å beseire, punche ballene deres tilbake også skyte med pil og bue. Eneste minecraft trenger for meg er skjold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå