Snjo_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jernbanepensen skifter ikke alltid retning når fakkelen under slokker. Det kan løses ved å sette en fakkel til under sporet ved siden av: I dette tilfellet kommer av/på-signalet fra undersiden av den høyre fakkelen og ved hjelp av en inverter kommer alltid det motsatte signalet til fakkelen til venstre. Relativt idiotsikker pens. Dette er igjen koblet til en spak i et helt annet sted så jeg kan velge reisemål ved avreise: Avreise fra kjelleren med booster track Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Takk snjo, jeg har ikke brukt redstone og minecarts så jeg har bergenset info der. Endret 22. oktober 2010 av backstabber Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) PC Gamer: Minecraft Halloween Update preview: meet the Ghasts http://www.pcgamer.com/2010/10/22/minecraft-halloween-update-preview-meet-the-ghasts/ Å gud bedre..... Endret 22. oktober 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Her er en slags borg jeg og en kamerat holder på med, på toppen av sletta er et trehus med tre etasjer inkludert loft, tre kjellere hvor den ene fører ned til en asiatisk inspirert spisehall med to separate fossefall. Vi har også "botanisk" hage hvor deg vokser trær og lignende samtidig som borgen fører til en underjordisk lavabase der du kan finne en lavafoss. Vi planlegger å lage en liten film! Endret 22. oktober 2010 av Genetics Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 PC Gamer: Minecraft Halloween Update preview: meet the Ghasts http://www.pcgamer.com/2010/10/22/minecraft-halloween-update-preview-meet-the-ghasts/ Å gud bedre..... God be with us all! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Vareides video på Kotaku igjen. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Vareides video på Kotaku igjen. Skjer med Nordmenn og minecraft videoer som blir veldig kjent xD? Bra jobba! Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lørdags natt var det verste og det beste som har skjedd meg. Jeg hadde akkurat hentet lava og skulle sette den i ovnen, men klarte og brenne ned hele huset. Det eneste huset jeg har jobbet med siden jeg startet å spille 8. oktober. Nå har jeg da bygget opp huset igjen med 2 lava sikre rom, i et av dem har jeg alle kassene mine med alt jeg eier og har, i det andre har jeg alle ovnene slik at om jeg søler lava brenner ikke hele huset ned. Og senere på kvelden fant jeg 13 diamanter, flere hundre coal og masse iron Nå er jeg gira på altså! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Brenner kister av lava? Har ikke tenkt på dette før men har merket at vannbøtter blir tømt når man høyreklikker seg inn på kister :S Har en 12 kister stående på lavere nivåer uten lavasikker kant ned fra "adventurekisten" hvor jeg oppbevarer lava, vann, kompass etc... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har dere klargjort deres "hell room"? Husk og hent obsedian! Det får du når vann er i kontakt med stillestående lava. Det kan bare mines med diamond pick. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Tja, hadde laget mitt hellroom mindre, hvis du lager rommet mindre enn 5x5x5 kan ikke ghasts spawne rundt det. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har dere klargjort deres "hell room"? Husk og hent obsedian! Det får du når vann er i kontakt med stillestående lava. Det kan bare mines med diamond pick. Oi, ikke dumt. Får vel lage meg en jeg å, så er det gjort Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 jeg er nå offisielt vareide fan, takker og bukker for trailerene dine! Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg oppskalerte noen sin tekstur pakke, (brown and bloom) og gjorde den noe maleaktig. fikk lov av han som lagde brown and bloom. bilde her: tråd på minecraft forumet her: forum post sted mange som mislikte den på minecraft forumet men noen likte den da, noen flere som har lagd tekstur pakker? Ps: pakken ser best ut i bruk. Endret 25. oktober 2010 av Aperson Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det der så jo ekstremt flott ut :o Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det der så jo ekstremt flott ut :o om den kommentaren hvar til min kommentar så Takk! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg oppskalerte noen sin tekstur pakke, (brown and bloom) og gjorde den noe maleaktig. fikk lov av han som lagde brown and bloom. bilde her: tråd på minecraft forumet her: forum post sted mange som mislikte den på minecraft forumet men noen likte den da, noen flere som har lagd tekstur pakker? Ps: pakken ser best ut i bruk. Har brukt den en god stund nå. Men savner det at man ikke ser hvor vannet renner henn :/ Men ja, pakken er utrolig flott ut! Verd å prøve. EDIT: Ooo, sorry glemte å se linken. Dette er jo en nyere versjon enn den jeg har *laster ned* Endret 26. oktober 2010 av Svinepelz' Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hadde helt glemt hvor skremmende dette spillet var med lyd på. Startet opp en ny singleplayer save med høy lyd. Var en helt annen opplevelse. Husker jeg hakket et hull i fjellet mitt også falt jeg ut. Var de mest stressa 2 minuttene jeg har hatt når jeg måtte hale den firkanta kroppen min opp fjellet med veldig lite helse igjen. Og nå er det ikke lenge til Halloween update. Gleder meg! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Klarte endelig å fikse noen bugs med bruk av mods, så nå har jeg autocart, Quandry's texture pack og brige block. Bridge block er noe for seg selv, kan lage nedfallbar bru, feller, osv. Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vareides video på Kotaku igjen. Skjer med Nordmenn og minecraft videoer som blir veldig kjent xD? Bra jobba! Takker =) Er i gang med en annen Minecraft film, men sliter litt med et virkelig bra navn på filmen. Kommer til å vise først og fremst landskapet til Minecraft denne gangen, spesielt biomes som kommer på Søndag. Noen med gode ideer på navn til en slik type Minecraft film? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå