Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=asImTDkPWKA

 

Stadig vekk folk som imponerer stort i Minecraft altså! Dette er jo helt drøyt egentlig.

Synes egentlig ikke videoen der var så veldig imponerende. Fyren har bare gravd rett frem og lagd skinner bortover. Han kunne også ha brukt en map editor til å gjøre det, så er ikke noe imponerende arbeid egentlig. Men musikken er trivelig!

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=asImTDkPWKA

 

Stadig vekk folk som imponerer stort i Minecraft altså! Dette er jo helt drøyt egentlig.

Synes egentlig ikke videoen der var så veldig imponerende. Fyren har bare gravd rett frem og lagd skinner bortover. Han kunne også ha brukt en map editor til å gjøre det, så er ikke noe imponerende arbeid egentlig. Men musikken er trivelig!

Det som er imponerende med videoen er jo alt det forskjellige landskapet man kjører gjennom, synes nå jeg da :p At det er rett fram i noen minutter er ikke så imponerende av fyren bortsett fra at han gadd. :p

Lenke til kommentar
At det er rett fram i noen minutter er ikke så imponerende av fyren bortsett fra at han gadd. :p

 

Er det ikke det med det meste av ting i Minecraft... Å faktisk GIDDE? Første jeg tenker når jeg ser syke ting folk har laget er, "det må ha tatt tid", eller "at de gidder". Det er stort sett det eneste det går på. Å gidde, og ha tid.

Lenke til kommentar

Sant det du sier der, men jeg presiserte nok ikke godt nok det jeg mente. At alt i minecraft har med "gidding" å gjøre er jeg helt klar over, men at han kjørte på rett fram et par hundre mil. Det kan bli litt ensformig om du skjønner.

Så jeg mente det var imponerende at han gadd å legge railroad hele veien, og at han faktisk har fullført en så lang bane. Jeg tviler på at jeg hadde orket det, hadde nok blitt fort lei av jernbane. Men uansett, morsomt at noen finner på sånne ting ^_^

Lenke til kommentar

Syntes det var mye mer imponerende enn den tullingen som lagde det programmet som het "bergens banen" som gikk på NRK for en stund siden :p

 

Han(de) som lagde den fikk i alle fall mange flere views :D

 

Edit: Etter å ha sett den på youtube har den visst fått en del views, men mener fortsatt at Bergensbanen har flere (foreløpig)

Endret av Mr. Merry
Lenke til kommentar

Den nye patchen kommer til å bli implementert i nåværende saves, så man får oppleve Hell i kjente trakter også ;)

 

Kan hende jeg starter en ny verden, bare for å få en fresh start though...

 

Hell blir implementert i nåværende saves, men du må reise utenfor nåeksisterende chunks for å kunne generere "Fargates" og andre biome.

Lenke til kommentar

Har satt opp min egen server nå, tenkte på å poste det her, men liten vits hvis det er lite interesse.

Har whitelist osv, og kommer nok ikke til å bli særlig public uansett, er mer eller mindre interessert i å ha en fast liten spillerbase på 20-30 stk kanskje.

Vil si at det kommer til å bli ganske så "ekslusivt" for de på forumet her, og bekjente av dere :)

Så hva syns dere om ideen?

 

Vet at det allerede finnes norcraft serveren, men afaik, så virker det som om det er ganske mange folk der, som ikke er herfra i tillegg :p

Endret av Exia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...