liland94 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Har akkurat laget en glassgang fra huset mitt til hulen min, jeg trodde det var stort, men Nøtte sitt mesterverk spiser mine kreasjoner til brunsj Btw, hvordan spiser jeg ku-kjøtt? Funker ikke å bare høyreklikke og prøvde å steike det i ovnen, men det gikk ikke, halp pl0x? Endret 13. oktober 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Kuer gir ikke kjøtt men "Hide" (Skinnet sitt altså), som kan brukes til å lage leather armor. Du kan steke og spise kjøtt fra grisene. Edit: Selv holder jeg på med å mine obsidian, fant ut at jeg trengte 10 stacks. Har 2 og en halv til nå. Holder på å laget Center piece til tårnet mitt: Endret 13. oktober 2010 av Vaenas Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Orthanc? Toppen på nevnte tårn er uansett awesome. Copycat it Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 AWESOME! I looten i creepspawners finner du noe som kan ligne på en sal. Jeg har ridd griser i hele dag Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Haha, å ri på griser slår aldri feil, har vært der et par ganger for å si det sånn. Nå gleder jeg meg til halloween update :] Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Been there, done that Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Holy-motherflippin-crap Nøtte, du imponerer. Har fått dilla selv igjen nå, sitter og hører på Chiptunes mens jeg mekker "fattig-strøket" i byen. Yeah you better *whip* slave. Kanskje jeg skal ordne en youtube film av Åsgard? På tide vi viser fram herligheten som vi har investert så mye tid i. Veldig bra Nøtte! Det blei skikkelig bra. Men ble det serr 60-70 timer spilletid? Virker absurd mye. Kanskje det er det sammenlagt som skremmer meg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Orthanc? Toppen på nevnte tårn er uansett awesome. Copycat it Tja bortsett fra at øvre del av tårnet mitt flyr så kunne jo jeg ha bygd det ja. Tårnet går til maks grense nå btw. Tårnet er bygd for å sette sammen de 3 planlagte by delene. En flyvende by del, en normal på bakken og en underjordisk by med Agartha lignende utseende. Edit: Spillet kræsjet for første gang i dag, hva skjedde? Alt jeg hadde laget på mappet med tårnet ble borte. Alt jeg har er items :/ Blir å starte opp en nytt map nå. Endret 15. oktober 2010 av Vaenas Lenke til kommentar
Materie Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Viktig å ta backup regelmessig når du bygger noe, så kan du gå tilbake til en backup hvis noe skjer, griefing, banen kræsjer eller lignende. Endret 15. oktober 2010 av Materie Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ja hadde gjort det med det gamle mappet, er min egen dumhet som har forhindret det. Men får rolle et nytt map med samme prosjekt, men lurer på om jeg skal jukse inn de samme materialene som jeg hadde til nå, var drøyt sagt over 100.000 blocks minet ut. Lagde jo et 30x30 eller var det 32x32 hull ned til bedrock, det var faktisk igjen på mappet, noe annet som var igjen var en liten del av tårnet. Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sorry for det helt latterlige banale spørsmålet mitt, men hvordan skaffer jeg updates til spillet ? Er det noe som slippes ut jevnlig ? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sorry for det helt latterlige banale spørsmålet mitt, men hvordan skaffer jeg updates til spillet ? Er det noe som slippes ut jevnlig ? Det oppdateres av seg selv. Men du må av og til laste ned launcheren på nytt fra minecraft.net Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det oppdateres av seg selv. Men du må av og til laste ned launcheren på nytt fra minecraft.net Hvordan veit jeg når jeg må laste ned launcheren på nytt ? :s Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det oppdateres av seg selv. Men du må av og til laste ned launcheren på nytt fra minecraft.net Hvordan veit jeg når jeg må laste ned launcheren på nytt ? :s Da står det at launcheren er utdatert når du prøver å logge inn Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Kan nevne at vi har anskaffet norcraft.no, og vil flytte siden/servern vår over ditt. Begynner å få et sterkt community, hvor vi har over 130 byggere. (99% Norsk ) Også, sjekk ut minecraftr.com - hahaha. Endret 16. oktober 2010 av Orrie Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lagde meg Minecraftr konto i går Sweet side ^_^ Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Da står det at launcheren er utdatert når du prøver å logge inn Tusen takk for hjelpa Btw, kick ass spill Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kjøpte meg Minecraft tidligere i dag! Til de grader morsomt spill! Har lagt en liten underjordisk bolig for første gang! Kanskje jeg legger den ut på youtube bare for moro skyld! Ligger langt bak samtlige i denne tråden dog! Dere lager fantastiske ting! Hadde vært veldig morsomt å spille med dere! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg og en venn har lekt oss litt på serveren våres! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hva for en hakke er det hansien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå