Villanden Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Herregud. De ting folk tar seg tid til, og får til. Jeg er blown away. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er helt sykt! Lage ne ALU i et spill. Mind = blown ^ 2 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 But can it run crysis? Fuck no! Siiiiick video! Helt awesomely stor! EDIT: Jeg tør ALDRI spille minecraft igjen storien der er fake, http://minecraftwiki.net/wiki/Herobrine Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Vi tok et gruppebilde på serveren vår i dag: (16 stk) Bwaaa og så var ikke jeg der Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Va va spillet kjøpt her også, ble sittende noen timer i går jah Prøver bare og finne ut hva jeg skal gjør fremover, spillet er kjempebra og håper vi har mye spennende og se frem til fremover. Får lære meg litt arkitekteur, for husene jeg lager nå blir sånn firkantet kasser. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg vil anbefale at du finner deg en server du spiller fast på. Der kan du få hjelp og innspill til hva du holder på med. Samt er det ganske gøy å ha en fast gjeng som man spiller med Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fant en fin minecraft stream her http://ghostinthestream.net/minecraft.html Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 No shit Uansett hvor fake den er, så ga den meg frysninger langt nedover ryggen. Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ingen som liker snøbretta ? Syns det er mer koseligt og behagelig og spille i snø, muligt siden jeg liker snø godt! Spillet blir litt vanskeligere også på overflaten da mye er dekket av et lag snø, vann er frosne på toppen osv. Har ikke spillet lenge men koser meg nå i snøen. Eneste jeg kan tenke meg som ikke er bra er for dem som liker og bygge store imperium da snøen ødelegger rekkevidden man kan see. Men en koselig kystby som utvikler seg og tett snø er koseligt. Fortell hva dere mener Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 No shit Uansett hvor fake den er, så ga den meg frysninger langt nedover ryggen. Jeg også. Utrolig ekkel... Jeg hater snøbaner, alt blir liksom så innpakket, liker godt fargene i minecraft. Mister også en del vision som du nevner. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har fått gjort litt til på templet mitt. Men langt fra ferdig enda Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kult tempel Nøtte! Er det vanskelig og lage sin egen server? Tenkte å ha en som jeg og noen venner kan spille sammen på. Har googlet litt og funnet en del info, men er ikke så datakyndig så det blir brått litt komplisert. Kan noen forklare med enkle ord om hvordan jeg går frem? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kult tempel Nøtte! Er det vanskelig og lage sin egen server? Tenkte å ha en som jeg og noen venner kan spille sammen på. Har googlet litt og funnet en del info, men er ikke så datakyndig så det blir brått litt komplisert. Kan noen forklare med enkle ord om hvordan jeg går frem? På forhånd takk:) http://www.minecraftwiki.net/wiki/Server Er bare å lese deg fram. Lærer ved å prøve selv. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 1. Last ned server filen 2. Gå inn på feks http://whatismyipaddress.com/ og les av ip adressen din 3. Start server filen 4. Start minecraft, logg inn med ip adressen etterfulgt av :25565 (ingen mellomrom), be venne dine om å gjøre det samme (ikke gi ip adressen din til folk du ikke stoler på) 5. Håp inderlig at alle kommer inn, dersom noen sliter må du/de trolig knote med port forwarding etc og da blir det litt mer komplisert. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 1. Last ned server filen 2. Gå inn på feks http://whatismyipaddress.com/ og les av ip adressen din 3. Start server filen 4. Start minecraft, logg inn med ip adressen etterfulgt av :25565 (ingen mellomrom), be venne dine om å gjøre det samme (ikke gi ip adressen din til folk du ikke stoler på) 5. Håp inderlig at alle kommer inn, dersom noen sliter må du/de trolig knote med port forwarding etc og da blir det litt mer komplisert. Tusen takk! Skal testes når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Halloween update! http://notch.tumblr.com/post/1243370641 Nå forstår jeg kanskje hvorfor han hopper over en del friday updates :3 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nice update! Var forøvig rundt å utforsket en hule igår, skvetter like mye hver gang et skjelett skyter etter meg fra mørket... Lenke til kommentar
stein17 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 På papiret ser det ut til å være en god oppdatering. Nye monstre, fisking, bug fix etc. Det med faklene kommer nok til å bli irriterende, men jeg tror det kan bli kult med lamper etc. Eneste jeg stusser litt over; "A brand hell world for fast travel. Portal in, you move ten meters, portal out, and you're hundreds of meters away." Litt skepsis til denne. Hvordan vil dette fungere i praksis? Vil antall steg inne i "hell world"(portalen) tilsvare et konstant blokker utenfor? Si at ett steg inni portalen svarer til 100 blokker, og at jeg tar 10 steg, og ender opp 1000 blokker lengre borte. Vel, da kan jo det være kult, men om ikke antall steg inni tilsvarer et konstant tall, kan man ende opp hvor som helst, noe jeg nødig vil risikere.(derfor -hell- world?) Hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå