Vareide Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Min andre Minecraft film, ble en teaser denne gangen siden jeg er litt tom for (gode) ideer. Håper dere liker den! : ) http://www.youtube.com/watch?v=CI_q6hzt6yo Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ikke like god som den første, men kul allikevel:) Lenke til kommentar
Psyjunkie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Fikk tak i betalingsversjonen av Minecraft i går. Skal ta å prøve den ut når jeg får muligheten. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har nå startet et nytt "prosjekt" hvor jeg skal prøve og lage noe lignende Rapture(bioshock), har akkurat begynt på tårnet du går inn i starten av bioshock, det er langt ifra ferdig, men tenkte jeg skulle vise noen bilder, er kanskje ikke tro kopi, men det er ikke akkurat det jeg går for heller Det skal bli mye høyere. Det er her du etterhvert skal kunne klatre ned til undervanns byen Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Min andre Minecraft film, ble en teaser denne gangen siden jeg er litt tom for (gode) ideer. Håper dere liker den! : ) CI_q6hzt6yo Den første var bedre, men Godcraft har flere episke verk, så dette kan jo reklamere for dem En ide for en film hadde vært å lage en Horror-relatert film hvor man ser fra første person, ala Bioshock trailerne. Endret 29. september 2010 av Orrie Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vi tokk et gruppebilde på serveren vår i dag: (16 stk) Fotograf: DagensDag Det ble litt knuffing, med ellers helt ok. Vi skal kjøre et bilde til i løpet av uka Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Den første var bedre, men fin uansett Stå på videre! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Orrie: Hvor ofte sjekker du Norcraft forumet? Evnt, gjør det oftere. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Orrie: Hvor ofte sjekker du Norcraft forumet? Evnt, gjør det oftere. Hvorfor spør du? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Orrie: Hvor ofte sjekker du Norcraft forumet? Evnt, gjør det oftere. Hvorfor spør du? http://mc.chronos-gamers.com/discussion/16/bygge-rettigheter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg vil også bygge rettigheter.. Har aldri likt å demontere rettigheter ^_^ Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) http://mc.chronos-gamers.com/discussion/16/bygge-rettigheter SteffenE, vet ikke hva brukernavnet er, og vil ikke gjette heller. Xikura, Co_okie er legit ja, men jeg vil helst at folk kommer online. Går ikke an å legge til folk uten at de er online, ellers må jeg logge på databasen. Tungvint. Plus, det er som regel alltid en admin eller mod online. Om det trenges flere mods, så legger vi gjerne til flere. Vi har ikke Whitelist, så det går fint an å joine serveren. Du får bare ikke bygget / samlet noe. Jeg vil også bygge rettigheter.. Har aldri likt å demontere rettigheter ^_^ Er bare å joine serveren, så legger vi deg til ( ds1.chronos-gamers.com ) Endret 29. september 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Orrie: Brukernavnet mitt er SteffenE. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg vil også bygge rettigheter.. Har aldri likt å demontere rettigheter ^_^ Er bare å joine serveren, så legger vi deg til ( ds1.chronos-gamers.com ) Har byggerettigheter og greier jeg, var bare en liten orddelingsfeil Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har byggerettigheter og greier jeg, var bare en liten orddelingsfeil Haha, nå skjønte jeg den. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fikk byggerettighet nå. Koset meg så langt. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 noen som vet ogsen man finner metal på en enkel måte (fins det en enkel måte?)? jeg finner diamanter og gull etc, og da er det VELDIG irriterende å finne ut at det ikke går ann plukke opp blokkene uten metall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg spiller ikke Minecraft selv, men fant denne videoen i dag og talent som dette må jo deles! http://www.youtube.com/watch?v=LGkkyKZVzug&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) But can it run crysis? Fuck no! Siiiiick video! Helt awesomely stor! EDIT: Jeg tør ALDRI spille minecraft igjen Endret 29. september 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå