Psykake Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kjøpte først dette i går og jeg må si: G E N I A L T. Jeg har nesten ikke ord :o Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Imponerende trailer! La til traileren på Roflgames.com;-D Roflgames: Minecraft Mania!!! Kult! = D Ser ut som views har stagnert litt nå, egentlig like greit. Så nå skal jeg prøve å sette i gang med en ny minecraft film men, er nok tvilsomt at jeg greier å slå populariteten denne filmen har fått. Uansett takker og bukker til alle gamer.no brukerne for god tilbakemelding : ) Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Imponerende trailer! La til traileren på Roflgames.com;-D Roflgames: Minecraft Mania!!! Kult! = D Ser ut som views har stagnert litt nå, egentlig like greit. Så nå skal jeg prøve å sette i gang med en ny minecraft film men, er nok tvilsomt at jeg greier å slå populariteten denne filmen har fått. Uansett takker og bukker til alle gamer.no brukerne for god tilbakemelding : ) det var vel fortjent! utrolig bra trailer! Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Virkelig imponerende med (nesten) en halv million views. Men det beste er at den fortjener det. Super trailer du lagde, og lykke til med neste. Lenke til kommentar
Khalagien Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Imponerende trailer! La til traileren på Roflgames.com;-D Roflgames: Minecraft Mania!!! Kult! = D Ser ut som views har stagnert litt nå, egentlig like greit. Så nå skal jeg prøve å sette i gang med en ny minecraft film men, er nok tvilsomt at jeg greier å slå populariteten denne filmen har fått. Uansett takker og bukker til alle gamer.no brukerne for god tilbakemelding : ) Når tror du du blir ferdig med den neste videoen? kan ikke venteeeee!!=D Lenke til kommentar
psyched Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvordan hoster dere chronos serveren? Er det på en server eller en dedikert PC på loftet? Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvordan hoster dere chronos serveren? Er det på en server eller en dedikert PC på loftet? server Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Eksisterer det en liste over Norske servere/servere med mye Nordmenn? Kunne vært gjevt å spilt med noe annet enn hollendere og briter @ MCHaven Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Eksisterer det en liste over Norske servere/servere med mye Nordmenn? Kunne vært gjevt å spilt med noe annet enn hollendere og briter @ MCHaven Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har en server gående? Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 jeg, orrie og magicspeed har en server oppe å går på ds1.chronos-gamers.com, websiden er http://mc.chronos-gamers.com/ bare å ta en titt, er en annen server på diskusjon.no også tror jeg Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) jeg, orrie og magicspeed har en server oppe å går på ds1.chronos-gamers.com, websiden er http://mc.chronos-gamers.com/ bare å ta en titt, er en annen server på diskusjon.no også tror jeg det stemmer det er folk der nesten 24/7 nå vi var oppe i 89 timer (soooo close to 90) i strekk med folk inne ip: mc.hardwork.no åpen for alle hvis du vil ha mer info se HER siden for serveren er hardwork.no, men den er enda i oppstarts fasen, med lite info og lite å se på. vi håper den er i full drift i løpet av uka som kommer btw, skal lage en egen tråd for serveren på gamer, har bare ikke hatt tid enda Endret 26. september 2010 av borbra Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva bruker dere for å hoste servere? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) tenker du på wrapper? Zicore på vår tenkte du på hvor sereveren er? hos tjnome Endret 26. september 2010 av borbra Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ok, lurte på om dere leide en server hos et firma som er dedikert til slike ting. Er det mulig å få leid servere? Er litt stress når ingen vil ha PCen på 24/7... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ok, lurte på om dere leide en server hos et firma som er dedikert til slike ting. Er det mulig å få leid servere? Er litt stress når ingen vil ha PCen på 24/7... nope, den er hostet hos tjnome, på hans private pc Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er spillet nede? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Andre enn meg som har fått sortskjerm og merkelige savegame rollbacks idag? Holdt på å bygge ett drivhus og måtte løpe for å finne mer sand midt i byggingen. Lang historie kort, når jeg var tilbake og hadde bygd ferdig drivhuset og drev å sådde inne i drivhuset fikk jeg sortskjerm. Startet på ny og drivhuset var halvferdig igjen, men ikke slik jeg forlot det da jeg stakk for å hente sand... Innvendig var det slik det var når det klikket, mens tak og vegger var halvferdige :o Sanden, 200 wood, alle vannbøttene mine og ellers det jeg har flyttet på var også borte fra kistene mine. Men kullet og jernet jeg hadde minet var der :o Skjønner ingenting jeg. Men har bygd ferdig drivhuset nå. Rimelig fine kornavlinger fremover jaaa, nå kan monstrene bare komme Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) kan skje på spesielle plasser.. får bare satse notch fikser de snart.. er ganske gamebreaking egentligt har hatt black screen buggen siden 1.1.0 Endret 27. september 2010 av Viking Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 jeg, orrie og magicspeed har en server oppe å går på ds1.chronos-gamers.com, websiden er http://mc.chronos-gamers.com/ bare å ta en titt, er en annen server på diskusjon.no også tror jeg Anbefales med stor A! Er der selv. Noen som stjeler lava fra lampene mine men utenom det helt konge. <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå