Gal_ape Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Den har gått fra 22tusen visninger til 236tusen på bare 2 små dager :o Edit: Den er og postet på bloggen til Notch, skaperen av spillet! Endret 22. september 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Also, holy shit, destructoid! http://www.destructoid.com/for-the-uninitiated-this-is-what-minecraft-is-about-184451.phtml Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 OG på MTV sin spillblogg. Er ikke rart at antallet seere har skutt i været. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Joystiq Responsen til denne traileren har vært helt sinnssyk! Må bare gratulere, og samtidig nevne at jeg synes den var utrolig bra Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Gratulerer med en fet trailer! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva med en egen minecraft-avdeling på mumble-serveren? Hadde vært gøy å spille med folk fra forumet og samtidig kunne slå av en prat. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva med en egen minecraft-avdeling på mumble-serveren? Hadde vært gøy å spille med folk fra forumet og samtidig kunne slå av en prat. det er allerde opprettet en kanal på mumble serveren. ble opprett for en stund tilbake (det er hvis du mener fortress gamer sin mumble server) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hmmm... Jeg mente Kompani Gamer sin da, men hvis det allerede er en oppe så er jo det bare bra Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvordan ser Coal ut, og hvor får jeg minet det? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har kommet meg smått igang med Minecraft, å begynt å utforske å grave litt Er et utrolig flott og avhengighetsskapende spill Huset mitt: Tunnelen min (Den går faktisk fra den ene sia av øya til den andre, tok faens lang tid å grave hah ) Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Etter denne gratis helgen, som jeg fant ut av med en tilfeldighet av en eller annen grunn, har jeg og blitt hektet på dette morsomme lille spillet. Det jeg lurer på er om det er sesong skifte i dette spillet, begynner å bli lei av at det snør hele tiden. Endret 22. september 2010 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sånn som jeg fikk det av Nostalgic, så er det ikke det. Ble dritt lei akkurat som han og du, så det jeg gjorde var å skifte game til jeg fant et med deilig sol Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Herlig trailer! Har faktisk aldri spilt spillet, så det skal sjekkes ut nuh! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvordan ser Coal ut, og hvor får jeg minet det? Minepedia - Coal Minecraft-wiki'en Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Etter denne gratis helgen, som jeg fant ut av med en tilfeldighet av en eller annen grunn, har jeg og blitt hektet på dette morsomme lille spillet. Det jeg lurer på er om det er sesong skifte i dette spillet, begynner å bli lei av at det snør hele tiden. det er ikke sesong skifte enda, hvis du vil i en "normal" verden, uten snø, så må du starte opp en ny verden som det ikke snør på. Får du snø igjen er det bare å slette verdenen og prøve igjen til du får en verden uten snø. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Etter en lang kveld med Minecraft begynner min nydelige trehytte å ta form. Baksiden, med pool. B) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 http://geekbeat.tv/minecraft Enda en side med traileren. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Jeg laget en liten fanmade minecraft trailer FaMTedT6P0I Hva syntes dere? Helt konge trailer! Jeg viste ikke før nå at det var en nordmann bak kulissene. Har måttet sett den flere ganger, like epic vær gang. Endret 23. september 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Argh. Finner ikke huset mitt. Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Imponerende trailer! La til traileren på Roflgames.com;-D Roflgames: Minecraft Mania!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå