Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny oppdatering med server-side inventory!! :D

Og han nevner at det kanskje blir PvP i neste uke :D

 

The Seecret Friday part ended up being extremely tiny this time around, but that’s because I made sure to add this:

 

+ Added server-side inventory

+ Made the server save player locations when they leave the server

+ Made chests work in SMP

+ Made signs work in SMP

+ Made furnaces work in SMP

+ Added monsters=false to server.properties. You can turn it on for experimental monsters, but you can’t hurt them directly yet. (Fire works, though!)

 

But this is NOT SECURE YET! I decided to just focus on making it functional first so I actually got it out.

 

I’ll work on inventory security and server-side health management next week. Server-side health means you’ll be able to fight monsters and perhaps even other players. :D

Lenke til kommentar

Vi på ds1.chronos-gamers.com har satt på Monstre, så de er bare å komme for å bli redd :D

Det går da ikke ann å skade dem / de kan ikke skade oss, men er artig uansett.

 

 

btw, siden Server-Side er nå fikset, må folk som brukte Persister addonen skrive hva de har i inventariet, sånn at vi kan dele ut hva som er mistet.

Vil starte en diskusjon på Norcraft sia angående dette. :)

 

mc.chronos-gamers.com

^

 

 

NOTE: Husk å ha vanskighetsgraden på alt annet en Peaceful, ellers vil ikke monstrene spawne. :)

Endret av Orrie
Lenke til kommentar

får ikke oppdatert jeg

 

 

Jeg hadde det samme problemet, men det løste seg da jeg lastet ned EXE-filen igjen, og kjørte den på nytt. Har fungert fin-fint etter det. Serveren går i kne p.g.a. den smått uvirkelige mengden kjøp og nedlastinger den siste tiden, og de jobber med saken (oppgradering).

 

 

fikk fiksa det ^^ har sett at de jobber med saken ja. syns det er konge at dette geniale spillet går bra. ser bare for meg en dag at minecraft blir en mmo :p hadde vert fett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...