Borbra Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 serveren er nå oppe ip adressen er 128.39.147.163 Lenke til kommentar
Exia Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Holder på å bygge min egen lille hule på chronos serveren Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) servern til tjnome (på diskusjon.no) er nå åpen 24/7 og ipen er endret til (ip tas på pm) hvis du vil holde deg oppdatert på hva som skjer på serveren er det bare å stikke innom HER Endret 19. september 2010 av borbra Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ny oppdatering med server-side inventory!! Og han nevner at det kanskje blir PvP i neste uke The Seecret Friday part ended up being extremely tiny this time around, but that’s because I made sure to add this: + Added server-side inventory + Made the server save player locations when they leave the server + Made chests work in SMP + Made signs work in SMP + Made furnaces work in SMP + Added monsters=false to server.properties. You can turn it on for experimental monsters, but you can’t hurt them directly yet. (Fire works, though!) But this is NOT SECURE YET! I decided to just focus on making it functional first so I actually got it out. I’ll work on inventory security and server-side health management next week. Server-side health means you’ll be able to fight monsters and perhaps even other players. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kunne jeg fått lånet brukeren til en her i sånn 10 sekunder? Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Vi på ds1.chronos-gamers.com har satt på Monstre, så de er bare å komme for å bli redd Det går da ikke ann å skade dem / de kan ikke skade oss, men er artig uansett. btw, siden Server-Side er nå fikset, må folk som brukte Persister addonen skrive hva de har i inventariet, sånn at vi kan dele ut hva som er mistet. Vil starte en diskusjon på Norcraft sia angående dette. mc.chronos-gamers.com ^ NOTE: Husk å ha vanskighetsgraden på alt annet en Peaceful, ellers vil ikke monstrene spawne. Endret 10. september 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Exia Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ah. PvP <3 høres digg ut. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er det bare meg eller funker furnacen veldig dårlig fortsatt i Multiplayer? Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 yep er ganske bugga ennå Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/user/awesomemattg#p/u/2/eTjyhggH2Pk O.O Dæven... ___ EDIT: Jeg kan ikke starte minecraft via persister for den er vist utdatert, finnes det en nyere versjon? Endret 15. september 2010 av Svinepelz' Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Persister vil ikke bli oppdatert, siden Side-Server inventory er fikset. Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Etter å ha hatt dette spillet i litt over 2 måneder, har jeg stor tro på at Minecraft blir årets spill i 2011. Vurderer å gå til innkjøp av denne: http://www.cafepress.com/MojangStore.460548948 Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Persister vil ikke bli oppdatert, siden Side-Server inventory er fikset. Ååh, det forklarer jo en del Takk! Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Andre som får gråskjerm av updaten? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 jepp, men det hjelper med alt+f4 (avslutter programmet) lurer på hvor fort han kan få fikset det, hmmmm...... Lenke til kommentar
eindude Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 får ikke oppdatert jeg Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) får ikke oppdatert jeg Jeg hadde det samme problemet, men det løste seg da jeg lastet ned EXE-filen igjen, og kjørte den på nytt. Har fungert fin-fint etter det. Serveren går i kne p.g.a. den smått uvirkelige mengden kjøp og nedlastinger den siste tiden, og de jobber med saken (oppgradering). Endret 18. september 2010 av Sugarbeats Lenke til kommentar
eindude Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 får ikke oppdatert jeg Jeg hadde det samme problemet, men det løste seg da jeg lastet ned EXE-filen igjen, og kjørte den på nytt. Har fungert fin-fint etter det. Serveren går i kne p.g.a. den smått uvirkelige mengden kjøp og nedlastinger den siste tiden, og de jobber med saken (oppgradering). fikk fiksa det ^^ har sett at de jobber med saken ja. syns det er konge at dette geniale spillet går bra. ser bare for meg en dag at minecraft blir en mmo hadde vert fett Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Gråskjerm er fiksa atm. Btw, Minecraft Alpha er gratis for øyeblikket. Men bare i en periode, dvs, du må forsatt kjøpe det for å få tilgang i fremtiden. Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg laget en liten fanmade minecraft trailer Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå