OrrieKM Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du må godkjennes, og lagt i bygger listen. Er for å forhindre greifere. Men skal legge deg til. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ser godt det poenget, ja. Men hvordan koordinerer dere hvem som bygger hvor etc? Spillet burde hatt et tomtesystem. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ser godt det poenget, ja. Men hvordan koordinerer dere hvem som bygger hvor etc? Spillet burde hatt et tomtesystem. Tror det er noen som har laget en mod som legger til tomter, men det blir kanskje for mye av det gode. Vi tar det som det når det kommer. :rolleyes: btw, lagde denne lille guiden til hvordan man får ovn(Furnace) til å fungere i MP. Er ikke alle servere som har fungerende ovner, hvor dette må lastes ned separert. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Var innom der i går. Herlige folk og ganske så underholdene Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hmm... Keep the Fortress (King of the Hillish) var kjedelig i Single player :/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sånn, da har jeg kjøpt spillet også. Er det noen som har en server jeg kan spille på, og noen som evt kan vise meg litt rundt eller noe? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) ta en tur innom ds1.chronos-gamers.com er en god del fra gamer.no som har spilt/spiller her Var såvidt innom og tittet litt (Aasgaard), men det er jo bygging som er artig. Hvordan får man tilgang til det? En admin på serveren må gjøre deg til "bygger" først. Tror det er Orrie og Silentspy som er admins der. Baaaahhh..... Glemmer av ogtil at jeg er på feil side.. Endret 3. september 2010 av Svinepelz' Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Mitt nyeste prosjekt Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sinnsykt fett Nøtte! Tempel i ære for deg selv eller? Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ahh, nå fikk jeg en ide som kanskje tømmer kistene mine så jeg kan grave litt i undergrunnen igjen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tja vet ikke helt hva tempelet er til men bygger ne trapp nedover nå for å lage en hage lignende sak nede ved vannet med fontener og stæsj. Lenke til kommentar
zawyer90_InnleggNO Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei! Har spilt en god del minecraft singleplayer, men ikke kommet meg inn på multiplayer enda. tenkte jeg skulle prøve meg på ds1.chronos-gamers.com sereveren, men kommer ikke inn. Får failed connection. Og er det snakk om gratis versjonen serveren er på? eller Alpha? Spiller helst ikke i browseren Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 servern har litt problemer akuratt nå, pga altibox opplever noen problemer får bare håpe de fikser det snart Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvem må jeg smiske med for å få tilgang til å bygge på ds1.chronos-gamers.com? Jeg vet jeg ikke har vært så aktiv på dette forumet, og at ingen kjenner meg, men jeg er altså ingen griefer, og det ser da ut til at det er relativt god plass på det kartet enda. Forøvrig tenkte jeg foreslå at noen ble med til en kant av kartet, og bygde en skikkelig by, med veier og slikt (som nevnt tidligere i denne tråden) Lenke til kommentar
zawyer90_InnleggNO Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 servern har litt problemer akuratt nå, pga altibox opplever noen problemer får bare håpe de fikser det snart men det er Alpha versjonen det spilles i, ikkesant? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg og tj-nome (på diskusjon.no) har egen server som folk kan komme å bygge på, MEN den er nede nå pga oppdateringer på serven. jeg regner dog med at den er oppe å går igjen senere i dag. jeg kan legge ut ip til den når serveren er oppe å går igjen Lenke til kommentar
MagicSpeed Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 @zawyer90 det er alpha versjonen på chronos serveren ja Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg vet at spillet er super billig osv, men jeg får et lite "problem" da jeg spiller på Mac. Gratis-versjonen, altså, den begynner å bråke og riste som en galning. Så jeg bare lurer på om jeg kan låne brukeren til noen i 10 sekunder, også bare trykke offline knappen og se om pcen ennå rister hvis jeg ikke spiller det i browseren. Kommer selvfølgelig til å kjøpe spille etter det. Lenke til kommentar
zawyer90_InnleggNO Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fra tromsø raset. Bare jeg som tenker: "damn creeper." ? Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hvem må jeg smiske med for å få tilgang til å bygge på ds1.chronos-gamers.com? Jeg vet jeg ikke har vært så aktiv på dette forumet, og at ingen kjenner meg, men jeg er altså ingen griefer, og det ser da ut til at det er relativt god plass på det kartet enda. Forøvrig tenkte jeg foreslå at noen ble med til en kant av kartet, og bygde en skikkelig by, med veier og slikt (som nevnt tidligere i denne tråden) anbefaler deg til å besøke mc.chronos-gamers.com for å se liste over moderatorer/admins, dersom en av disse er online skal du få hjelp Fra tromsø raset. Bare jeg som tenker: "damn creeper." ? SSSSSSSHHHH BOOM Endret 6. september 2010 av Viking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå