xxTJxx Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Var innom serveren til Solsviken igår. Dukket opp en idè om en server der man bygger en realistisk by (hus, skyskrapere, veier, elver osv) Mange som er med? Og evt. noen av de som har mulighet til å sette opp en dedikert server? Jeg og Chronilus lagde en liten landsby lignende ting på serveren til NikolaiH som postet på side 8, men noen har vært så hyggelig og griefet den bittelitt Endret 21. august 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Tror man må lukke serveren, og kun ha folk man stoler på der. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg blir gjerne med på å få lagd en skikkelig by om det blir satt i gang Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hvordan henter jeg ut gull og andre mineraler? En vanlig Pickaxe fungerte ikke. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Lag en pickaxe av jern, så får du minet det Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Nice! Takker Edit: Den røde klossen som ser ut som om den blør\brenner Er det lava? Hvordan utvinner jeg den? Endret 21. august 2010 av Gnomkraft Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 er redstone, og det kan du legge direkte på bakken http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Blir med på ordentlig by jeg også, men tror ikke det funker uten nøye planlegging og lukka server. Går det ann å passordsikkre serverne nå forresten? For å få det ordentlig, så kunne man begynte med å bli enig om å rive noen fjell og sett opp noen gater/veier med inngjerda tomter som man kan kjøpe/få å bygge mere fritt på... Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er med på å bygge en by, høres gøy ut =) Man kan ikke passordsikre servere men det finnes server mod's som støtter whitelist. Lenke til kommentar
M4rt1nz Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er det noen måte å få lagret ipadressen inne i spillet så man slipper å måtte finne dem fram for hver gang man skal spille på server? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Helveteeeee! Gikk ifra spillet mens jeg ventet på en del iron skulle smelte, glemte det vekk i et par timer, og når jeg kom tilbake var det faen meg en creeper som hadde sneket seg innpå og sprengt alle kistene med dritmye mineral og ting i... Lenke til kommentar
M4rt1nz Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Helveteeeee! Gikk ifra spillet mens jeg ventet på en del iron skulle smelte, glemte det vekk i et par timer, og når jeg kom tilbake var det faen meg en creeper som hadde sneket seg innpå og sprengt alle kistene med dritmye mineral og ting i... You poor man Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Og der sluttet minecraftserver.mine.nu og fungere Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hva var galt med pyramiden? Når ble den ødelagt? Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hva var galt med pyramiden? Når ble den ødelagt? Var en griefer, ble nevnt par sider bak. Ser ut som Whitelist og Privatisering av server er et must om man skal ha kontroll. Hard innvandrings politikk . Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ingen av dere som spiller classic? Det man slipper å betale for. Bare lurer. For jeg har ikke helt fått med meg om denne tråden bare handler om Alpha/Survival, eller classic også? Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) jeg og magicspeed driver en server som er ganske stabil, om noen er intressert kan dere sende pm til en av oss, husk å skriv alder + nickname(helt nøyaktig, dersom vi har whitelist på servern), servern har 8gb ram så kan støtte en del players samt ganske bra linje(fiber), servern er kun dedikert til minecraft Endret 22. august 2010 av Viking Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ingen av dere som spiller classic? Det man slipper å betale for. Bare lurer. For jeg har ikke helt fått med meg om denne tråden bare handler om Alpha/Survival, eller classic også? Det er lov å diskutere classic her også, men de som henger i denne tråden mest er jo selvsagt de som liker spillet så godt at de har kjøpt det Lenke til kommentar
Emphatic Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 jeg og magicspeed driver en server som er ganske stabil, om noen er intressert kan dere sende pm til en av oss, husk å skriv alder + nickname(helt nøyaktig, dersom vi har whitelist på servern), servern har 8gb ram så kan støtte en del players samt ganske bra linje(fiber), servern er kun dedikert til minecraft Sendte deg en PM! Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ingen av dere som spiller classic? Det man slipper å betale for. Bare lurer. For jeg har ikke helt fått med meg om denne tråden bare handler om Alpha/Survival, eller classic også? de fleste poster er nok om alpha Sendte deg en PM! mottatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå