Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at jeg hadde lyst til å ta meg en lang tur under bakken (har ikke gjort det enda). Klønete som jeg graver jeg sjakten ganske så rett ved "sjøen", og etter at jeg hadde kommet langt ned var det plutselig ikke noe annet under meg en vann. Jeg døde så godt som instant. Er det noe mulighet for å få tilbake tingene mine?Og: Når dere graver dere nedover, graver dere en rett sjakt (1 block i alle dimensjoner), og så plasserer du blokker under deg (hoppe og plassere blokk) når du vil opp, eller gjør dere noe annet?

Hvis du dør og mister tingene dine har du mulighet til og gå tilbake og hente dem der du døde! Men hvis ikke har du mistet det... Jeg personlig døde oppe i lava og tingene mine brant opp! Litt kjedelig...

Og forresten, når jeg graver meg nedover graver jeg på en måte en vindeltrapp ned! hehe ;)

Men de må hentes snarest, hvis de blir liggende der for lenge så forsvinner de etterhvert.

Og hvis de ikke kan hentes..? : \

Spol helt til slutten av denne videoen. Det var det som skjedde med meg.

Trodde kanskje at tingene fløt opp til overflaten eller noe.

Jeg har også funnet mine første diamanter. Det var vel 4-5 blokker der, men jeg fikk bare to diamanter <_<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvis de ikke kan hentes..? : \

Spol helt til slutten av denne videoen. Det var det som skjedde med meg.

Trodde kanskje at tingene fløt opp til overflaten eller noe.

Jeg har også funnet mine første diamanter. Det var vel 4-5 blokker der, men jeg fikk bare to diamanter <_<

Da er du dessverre ferdig. Items der er borte for alltid. Sadly :(

Lenke til kommentar

Har noen bilder fra deilig terreng som er generert:

javaw%202010-08-17%2001-10-17-51.jpg

javaw%202010-08-17%2001-17-03-16.jpg

Og her er det siste kartet jeg har generert av verdenen min. (Den byen du ser er klipt inn via en Map Editor. Vil få en "Fallout" by som jeg kunne leke meg i.

(Huge bilde!, så blir spoiler tags.)

map2-14-obliqueangle-daynight.png

Endret av Orrie
Lenke til kommentar

Kom en slik Secret Friday update idag. Lurer på hva nytt som kom, folk sier det er dag og natt i SMP nå, og at det går ann å lage gjerder eller no. Noen som vet noe mer om dette?

Er riktig det med gjerder, men har ikke fått testet Natt/Dag tingen for at INGEN SERVERE ER OPPDATERT :angry:

Har hørt at griser og høner spawner fritt nå.

Borsett fra det, så har han fikset noen desync bugs, som at trapper og fakler ikke vises som de skal.

Seecret Friday 8! OooooOOOoo!

Both the game and the servers have been updated. Since servers don’t autoupdate yet, you need to download the latest version from the download page.

Unfortunately, the secret is NOT the inventory, but I did include the first version of something pretty big for SMP. You’ll know it when you see it.

I also fixed a pile of bugs for SMP like doors acting weird and torches attaching to the wrong walls.

You do not need to explore new terrain this time around.

Endret av Orrie
Lenke til kommentar

Da har jeg utforska min første gråtte, det vart skummelt, men jeg overlevde. Lite greier der da, 2 gull og 10 jern, ikke mye å skryte av. Føler at jeg bruker litt lengre tid på ting i dette spillet en andre xD

Serveren min er oppdatert til nyeste versjon.

minecraftserver.mine.nu

evt.

80.202.240.22

Ur server is fuskd.

Serveren funker den ser det ut som, husk å legge til :25565 etter ip-adressen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...