Joachim_F Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Dette knøttlille spillet kan lett bli en av årets største suksesser. Les hele saken Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Aaahhh, Minecraft. Elsker dette her, mulighetene er uendlige. Dette er absolutt verd pengene. Har blitt skremt mange ganger av creepere som sniker seg innpå meg når jeg fikser på gruvene mine xD Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Burde egentlig kjøpe dette snart, har jo hatt det alt for gøy med gratisversjonen. Har brukt flere timer sammen med venner på å konstruere majestetiske borger og undergrunnsnettverk, og sannsynligvis dobbelt så mye tid på å destruere andres kreasjoner^^ Synd den hackede clienten ikke funker lenger. Det var awesome å terrorisere de offentlige serverne som en gjeng med sultne gresshopper. Oh btw: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 7. august 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Denne artikkelen gav meg det lille dyttet jeg trengte til å bestemme meg for å kjøpe meg dette. Utrolig spennende historie Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 I all verden. Førstepersons Dwarf Fortress? :S Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Selv Valve har fått øynene opp for dette, og noen kreative sjeler har laget et eget brett til Team Fortress 2 i dette spillet. Ganske kreativt og kult, men jeg har på ingen måte kreativiteten, tålmodigheten eller ferdighetene til å egentlig gjøre noe kreativt. Det er gøy i ti minutter, så har jeg kjørt meg fast. Nå har jeg ikke prøvd betalingsversjonen, men tror jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Må bare si at det var deilig og se gamer ta tak i dette spillet. Det er utrolig artig og spille og jeg har personelig spilt det...altfor lenge Definitivt værdt de 10 euroene, og jeg kan bare tenke meg hvor grisekult detta blir når det får multiplayer! Her er en liten video jeg tok av mitt første verk i minecraft http://www.youtube.com/watch?v=SFlkBu13I6I Endret 7. august 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ser ut som Dwarf Fortress i 3D minus kompleksiteten til DF Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Må bare si at det var deilig og se gamer ta tak i dette spillet. Det er utrolig artig og spille og jeg har personelig spilt det...altfor lenge Definitivt værdt de 10 euroene, og jeg kan bare tenke meg hvor grisekult detta blir når det får multiplayer! Her er en liten video jeg tok av mitt første verk i minecraft http://www.youtube.com/watch?v=SFlkBu13I6I Imponerende! Ble ganske fasinert over det du hadde laget i vannet, firster å prøve på noe slikt selv ^^ Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Må bare si at det var deilig og se gamer ta tak i dette spillet. Det er utrolig artig og spille og jeg har personelig spilt det...altfor lenge Definitivt værdt de 10 euroene, og jeg kan bare tenke meg hvor grisekult detta blir når det får multiplayer! Her er en liten video jeg tok av mitt første verk i minecraft http://www.youtube.com/watch?v=SFlkBu13I6I nice borg! er glad gamer.no valgte å skrive om dette spillet, er noe av det mest geniale jeg har vært borti på lenge nå, er så hekta Endret 7. august 2010 av Viking Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det er som om spill verden har gått 20 år tilbake i tid... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det her var heftige greier! Blir nok å kjøpe spillet ikveld faktisk! Det spillet her tungt inntigrert med Facebook fks hadde jo tatt helt av.... Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Høres skikkelig kult ut Bra story også Noe jeg kommer til å spile Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Steike, denne artikkelen solgte spillet nesten umiddelbart. Ikke bare elsket jeg lego som liten, men jeg elsket boken Robinson Crusoe, og artikkelforfatterens fortelling om sin første dag i spillet ga meg umiddelbart minner om boken. *løper og kjøper* Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det er som om spill verden har gått 20 år tilbake i tid... Utdyp den er du snill... Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det er som om spill verden har gått 20 år tilbake i tid... Utdyp den er du snill... I second that, skulle gjerne hørt noe mer utdypende. On another note, jeg har lagd en minecraft tråd på forumet, hvis noen er intereserte! Minecraft tråden Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Utdype? Da trenger dere briller. Klarer du seriøst ikke å se den grusomme grafikken? Jeg pleier som regel ikke bry meg om grafikk, jeg spiller hovedsakelig gammle spill, men dette var da måte på. Endret 8. august 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Svidd av mange, mange timer på dette spillet, og blir aldri lei! Dårlig grafikk eller ikke, det er en del av sjarmen, og jeg spiller gledelig dette over Crysis. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det er som om spill verden har gått 20 år tilbake i tid... Utdyp den er du snill... Såså, er ikke noen fornærmelse å sammenlignes med 20 år gamle spill... Commander Keen kom ut i 1990, Civilization i 91, for å nevne noen perler. Og grafikken er da helt fin den, sammenlignet med det fantastiske Dwarf Fortress i sin originale form: (Nei, jeg spiller med tilesets, det der gir meg hodepine. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå