V. Haugen Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Men du bør vente med å laste den ned. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Ikke merket noe til dette problemet. Desire med Froyo. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Ny versjon v1.3.1 er sluppet, batteri problemet er løst. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Får vel snu på det og si at androidtlfer som htc desire som jeg har hatt og samsung galaxy s som jeg har nå rett å slett har dårlig batteritid uansett pga skjermene deres som drar strøm så det holder! Og iPhone 4 som jeg også har nå har nærmest dobbel så bra batteritid som de to forannevnte tlfene! Har testet nyoppdaterte facebookandroid´appen på min galaxy s og den er tildels veldig treg og drar også ekstra strøm ja. Takke meg til iPhone 4 i det hele tatt og også facebook for iPhone,lekkert raskt og enkelt elegant,og batteriet varer og varer...! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Nå har jeg strengt tatt en Xperia X10 med Android 1.6 og jeg får installert denne versjonen av Facebook appen så den er nok ikke bare til 2.0 og oppover Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 "Likevel er det fortsatt vesentlige mangler ved Facebook på Android. For eksempel får du ikke varsler på mobilen om noe annet de aller vanligste standardfunksjonene, som ny melding, venneforespørsler eller invitasjoner til arrangement. Varslene som dukker opp i brukergrensesnittets toppmeny tar deg imidlertid videre til mobilsiden - ikke app-en." Dette er tull, har ikke vært sånn på ett halvårs tid! Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Får vel snu på det og si at androidtlfer som htc desire som jeg har hatt og samsung galaxy s som jeg har nå rett å slett har dårlig batteritid uansett pga skjermene deres som drar strøm så det holder! Og iPhone 4 som jeg også har nå har nærmest dobbel så bra batteritid som de to forannevnte tlfene! Har testet nyoppdaterte facebookandroid´appen på min galaxy s og den er tildels veldig treg og drar også ekstra strøm ja. Takke meg til iPhone 4 i det hele tatt og også facebook for iPhone,lekkert raskt og enkelt elegant,og batteriet varer og varer...! Tipper du er en Apple fanboy å ikke har hverken HTCen eller Samsungen er jeg inne på noe her? Lurer forresten litt på om du idet hele tatt har iPhone 4, da batteritiden IKKE varer og varer.... Å forresten, glemte det istad. Men den nye Facebook appen til android er meget meget bra å jeg har ikke merket noe til ekstra batteriforbruk! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Denne fungerer supert på min spica, synes faktisk den er bedre enn tilsvarende app til iphone som jeg hadde tidligere Merket ikke noe til batteribruken heller, men det er mulig jeg oppdaterte rett til 1.3.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg