Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny Facebook-app til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vel snu på det og si at androidtlfer som htc desire som jeg har hatt og samsung galaxy s som jeg har nå rett å slett har dårlig batteritid uansett pga skjermene deres som drar strøm så det holder! Og iPhone 4 som jeg også har nå har nærmest dobbel så bra batteritid som de to forannevnte tlfene! Har testet nyoppdaterte facebookandroid´appen på min galaxy s og den er tildels veldig treg og drar også ekstra strøm ja. Takke meg til iPhone 4 i det hele tatt og også facebook for iPhone,lekkert raskt og enkelt elegant,og batteriet varer og varer...!

Lenke til kommentar

"Likevel er det fortsatt vesentlige mangler ved Facebook på Android. For eksempel får du ikke varsler på mobilen om noe annet de aller vanligste standardfunksjonene, som ny melding, venneforespørsler eller invitasjoner til arrangement. Varslene som dukker opp i brukergrensesnittets toppmeny tar deg imidlertid videre til mobilsiden - ikke app-en." Dette er tull, har ikke vært sånn på ett halvårs tid!

Lenke til kommentar

Får vel snu på det og si at androidtlfer som htc desire som jeg har hatt og samsung galaxy s som jeg har nå rett å slett har dårlig batteritid uansett pga skjermene deres som drar strøm så det holder! Og iPhone 4 som jeg også har nå har nærmest dobbel så bra batteritid som de to forannevnte tlfene! Har testet nyoppdaterte facebookandroid´appen på min galaxy s og den er tildels veldig treg og drar også ekstra strøm ja. Takke meg til iPhone 4 i det hele tatt og også facebook for iPhone,lekkert raskt og enkelt elegant,og batteriet varer og varer...!

Tipper du er en Apple fanboy å ikke har hverken HTCen eller Samsungen ;) er jeg inne på noe her?

Lurer forresten litt på om du idet hele tatt har iPhone 4, da batteritiden IKKE varer og varer....

Å forresten, glemte det istad. Men den nye Facebook appen til android er meget meget bra å jeg har ikke merket noe til ekstra batteriforbruk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...