Gå til innhold

Rykende ferskt Blizzard-MMO (PC)

Anbefalte innlegg

Verden skriker etter noe annet enn Orker og Alver, så et skikkelig godt nå-tids eller sci-fi MMO vil gjøre RENT BORD.Også økonomisk.

De har tidligere nevnt at de ønsker at WoW og dette nye MMOet skal leve sammen, så da tviler jeg sterkt på at det er et nok et fantasy MMO.

Er tross alt Blizzard vi snakker om, så uansett så gjør de nok rent bord og setter nok en gang en ny MMO standard som utviklere i de neste 5-10 årene vil få grå hår av. :p

Men det er klart at fallhøyden er enorm etter standaren WoW har satt. Men tar de det som er bra med WoW videre (levelig gjennom quests f.eks) så kommer de nok til å gjøre det sterkt.

For ingenting er verre enn å måtte grinde for å levele. Det er rett og slett en av de største turnoffen du kan finne i et MMO.

Der er WoW bra. Du må ikke grinde. Ikke en gang for endgame gear upgrades/enhancements. Professions skaffer deg det du trenger eller du kan grinde gull for å kjøpe det. Det er opp til deg. Er sånn det skal være i et MMO. Du skal ikke måtte bli tvunget til noe du ikke har lyst til for å i det hele tatt komme deg maks level, for ikke å snakke om for å få deg litt ok utstyr til karakteren din.

En annen ting jeg personlig missliker er at jeg ikke kan komme meg til maks level uten å måtte teame med noen eller enda verre, finne et helt party. Nei, slik burde være et valg, ikke en nødvendighet. Party og jakten på det bra gearet er noe en kan sette fokus på når en er maks level. Før det har det veldig liten hensikt.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...