Odesseiron Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det sagnomsuste hemmelige prosjektet til gigantutvikleren er visst et helt nytt konsept. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 eg å si eg er veldig spent på ka blizzard kommer til å lage altså eg tror de kan gjøre det veldig bra med et nytt kosept for de kan skreddersy verden, story og karakterer for et MMO som vil gjøre det lettere å vise frem story og slikt. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er jo litt spennende detta...får bare håpe at det ikke blir fylt med like mange idioter som WoW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 At Blizzard sitt nye MMO kommer til å være basert på en ny IP er vel strengt tatt ingen nyhet? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Synes det er på tide vi får en liten teaser angående Blizzards MMO, har jo vært i produksjon i minst 3 år allerede. Lenke til kommentar
Olenoe Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dette visste man jo for 2 år siden... mener å huske at gamer også hadde en nyhet om det samme på den tiden http://www.itavisen.no/790752/blizzards-nye-mmo-blir-%ABannerledes%BB Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 At Blizzard sitt nye MMO kommer til å være basert på en ny IP er vel strengt tatt ingen nyhet? Dette visste man jo for 2 år siden... mener å huske at gamer også hadde en nyhet om det samme på den tiden http://www.itavisen.no/790752/blizzards-nye-mmo-blir-%ABannerledes%BB Teknisk sett visste man bare at det ikke skulle være "WoW 2". Et starcraft-mmo var f.eks en mulighet. Men nyhet eller ikke, alltid godt å høre fra blizzard-gjengen Lenke til kommentar
Olenoe Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Teknisk sett visste man bare at det ikke skulle være "WoW 2". Et starcraft-mmo var f.eks en mulighet. Men nyhet eller ikke, alltid godt å høre fra blizzard-gjengen Okey da, vi visste det bare i ca 1,5 år da... :/ http://www.itavisen.no/813265/mer-nytt-om-blizzards-nye-mmo Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Godt med fullstendige kilder ja Lenke til kommentar
Yngvar_InnleggNO Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det blir vel i løpet av BlizzCon vi får høre noe fra det, hvis vi får høre noe i år. De har sagt tidligere at de pleier å annonsere spill for tidlig, og vil kanskje holde det for seg selv en stund til. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 som Zealuu, sa: At Blizzard sitt nye MMO kommer til å være basert på en ny IP er vel strengt tatt ingen nyhet? dette har jeg visst lenge. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dette ble vel litt "flaut" for Gamer.no som presenterer dette som en nyhet ja... Rart at ingen har fått det med seg når resten av verden har Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) VG247 lanserte det også som en nyhet vi ikke hadde fått bekreftet. Undrer på hvor itavisen får sitatene sine fra. Et intervju, en pressemelding, konferanse eller forumpost? Nvm, svar på spørsmål 5. Endret 6. august 2010 av Stinkey Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Som andre nevner er det ikke akkurat noen nyhet at det neste MMOet fra Blizzard var en helt ny IP. Dette har personer fra Blizzard allerede bekreft for en god stund siden. Ja faktisk ganske kort tid etter at prosjektet ble kjent pga alle spekulasjonene. De sa at det ikke var WoW 2, heller ikke World of Starcraft, men at det skulle bli noe helt nytt som ikke var basert på allerede eksisterende spillserier. Blizzard har etter det jeg vet 4 utviklerteam, som til en hver tid jobber med forskjellige prosjekter. Det er enklest å dele de opp som følgende; WoW-teamet, Starcraft-teamet, Diablo-teamet og et fjerde team som jobber med andre prosjekter. Så ja, forhåpentligvis letter de litt på sløret snart. Kanskje på BlizzCon? Personlig tror jeg enten spillet vil være satt til en sci-fi setting eller en nåtids setting ala Secret World siden Blizzard allerede dominerer fantasy mmo sjangeren, så kanskje de skal vise utviklerverden hvordan en lager et skikkelig sci-fi mmo? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Mener å huske at jeg så noen konseptbilder som hadde lekket ut eller noe for en god stund siden. Hvis jeg finner dem når jeg er hjemme fra Spania i morgen, poster jeg dem her. Jeg husker bare at det ikke virket så veldig sci-fi, det var bare bilder av noen gammeldagse bygninger eller noe. Men jeg kan jo huske feil. Endret 6. august 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Dette visste ikke jeg ihvertfall. Tenkte de holdt på med WoW2 eller WoSC. Så props til gamer Endret 7. august 2010 av frantic Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) lenge virket det som om et World of StarCraft var det mest nærliggende. Nå viser det seg altså at det er en helt nytt spillidé vi får se, selv om vi ikke vet når. Som sagt før, at det skulle være en ny IP har Blizzard til og med sagt selv siden helt i starten av 2009. Endret 7. august 2010 av anotherzen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Men nå kan de av oss som ikke visste at Blizzard hadde planer om mer non-WoW MMO altså kose oss med nyheten vi også. De aller fleste av oss vet noe andre ikke gjør - forventer dere en spørreundersøkelse om hvorvidt folk vet om det som har skjedd eller ikke hver gang et nettsted legger ut en nyhet? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg visste heller ikke dette før. Men det jeg tror folk mener er at man ikke kan kalle det nyheter når det er 2 år gammel informasjon. Og man syntes det er litt rart at gamer ikke skrev dette for 2 år siden istedefor idag! Men, selvfølgelig er det hyggelig med gammelt nytt sålenge det er såpass stort som ett nytt Blizzard MMO (Som jeg endelig ikke håper blir sci-fi orientert) Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Verden skriker etter noe annet enn Orker og Alver, så et skikkelig godt nå-tids eller sci-fi MMO vil gjøre RENT BORD.Også økonomisk. Endret 8. august 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå