Odesseiron Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 EA har vært på patentkontoret og med det skapt svært spennende rykter. Les hele saken Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 JAAAAAAAAAAAAAAA GO BULLFROG! xD *nostalgi* har faktisk originale cden enda med det grønne coveret! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 har faktisk originale cden enda med det grønne coveret! ... med American Revolt på andre siden? I så fall - high five! Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 har faktisk originale cden enda med det grønne coveret! ... med American Revolt på andre siden? I så fall - high five! .... Det må sjekkes når jeg kommer hjem fra jobb! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det har vært snakk om det lenge men jeg jubler ikke før jeg får produktet i hendene. Det spørs også om det kommer til å bli like bra som eneren. Bortsett fra litt overhaling og litt mer brukervennlig grensesnitt trenger ikke spillet noe mer. Jeg er nemlig litt redd for at de tilsetter for mye ekstra dilldall som ødelegger gameplayet og stemningen. Lenke til kommentar
knutae Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har ingenting med patenter å gjøre dette, de har levert en "copyright claim" til US Copyright Office som er noe ganske annet enn et patentkontor. Uansett, Syndicate var bra, så dette kan ha potensiale. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Er evig glad for at dette fulgte med PC-en vi kjøpte da jeg var 7 år. Første spillet jeg noen gang prøvde. Det preget meg for livet Endret 5. august 2010 av Joe Nuts Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er evig glad for at dette fulgte med PC-en vi kjøpte da jeg var 7 år. Første spillet jeg noen gang prøvde. Det preget meg for livet Jeg er på min side glad for at jeg spilte en rekke titler før Syndicate kom ut. For etter Syndicate går det bare nedover... Du må ha levd et liv fult av spillskuffelser! Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Oi oi oi Cooper team? håper det utvikles for PC først Sån at de holder seg til sine roots (Blir det consol spill forventer jeg at det nesten blir Gears of war greier ut av det) Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Søk på dette dokumentnummeret på patentsiden: V3581D049 http://cocatalog.loc.gov/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?DB=local&PAGE=First (kan ikke linke til dokumentet direkte...) Finner forresten mye interresant ved å søke på andre ting der...Duke Nukem film f.eks....!! Avtale ingått i juni ifjor. Burde kommet et stykke på vei allerede da.... Bare jeg får et gjensyn med gode gamle PERSUADERTRON(!) er jeg fornøyd. Ingenting er som å avslutte brettet med null kills og en gjeng hjernedøde slaver som et brudeslør etter deg, høhøhø. Tipper dog det blir en FPS med en LITT mer balansert PERSUADERTRON(!). Endret 9. august 2010 av GloomAndGlow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå